از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56180

87 بازدید

لقمان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: از این تعداد واحد غیرمجاز، ۱۵ مورد مسکونی و ۱۴ مورد تجاری بود که در نقاط مختلف شهر بویژه نواحی منفصل شهری و نواحی حاشیه در حال ساخت بودند.وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شهری جلوگیری از ساخت […]

لقمان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: از این تعداد واحد غیرمجاز، ۱۵ مورد مسکونی و ۱۴ مورد تجاری بود که در نقاط مختلف شهر بویژه نواحی منفصل شهری و نواحی حاشیه در حال ساخت بودند.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شهری جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است، افزود: نیروهای اجراییات به صورت شبانه روزی بر ساخت و سازهای سطح شهر نظارت دارند و با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج تاکید کرد: نیروهای شهرداری پس از مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم مبنی بر تعطیل کردن کار را انجام داده و پس از ارائه مدارک و مستندات لازم به مراجع قضایی با حکم این مرجع نسبت به تخریب اقدام می کنند.
وی یادآور شد: شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند به هیچ عنوان فریب افراد سودجو را نخورند و فقط پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری منطقه اقدام به ساخت بنای خود کنند.
حیدری همچنین به ساکنان نواحی منفصل شهری توصیه کرد هنگام خرید زمین در نواحی منفصل اطلاعات لازم را در زمینه تایید نوع مالکیت و کاربری زمین کسب کنند تا بعدا با مشکل مواجه نشوند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود ۵۰۰ هزار نفر با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه شهری و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
/۹۱۰۲/۷۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


ساخت و ساز


تخریب بنا


مدیریت شهری

نظرات بسته شده است.