از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 55744

83 بازدید

محمود میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: لازم است ورزشکاران، مربیان، مرشدان و داوران زنجانی فعال در این رشته ورزشی به سایت فدراسیون مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.آدرس اینترنتی سامانه ثبت اطلاعات جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای www.pahlevani-fed.ir و لینک راهنمای ثبت نام در این […]

محمود میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: لازم است ورزشکاران، مربیان، مرشدان و داوران زنجانی فعال در این رشته ورزشی به سایت فدراسیون مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.
آدرس اینترنتی سامانه ثبت اطلاعات جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای www.pahlevani-fed.ir و لینک راهنمای ثبت نام در این سامانه http://pahlevani-fed.ir/PreGuid.aspx می باشد.
وی اظهار داشت: هیات ورزش پهلوانی، زورخانه ای و هنرهای فردی استان زنجان، تاکنون چندین اطلاعیه و بخشنامه برای ثبت نام در سامانه فدراسیون، صادر کرده اما نتیجه چندان رضایتبخشی حاصل نشده است.
میرزایی با تاکید براینکه نتیجه و مزایای مثبت این کار به خود افراد بازخواهد گشت، افزود: نبود بانک جامع اطلاعاتی باعث خواهد شد تا فضا برای رشد و توسعه این رشته ورزشی فراهم نشود.
وی افزود: رشد و شکوفایی و ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیازمند وجود آمار به منظور برنامه ریزی مدون و دقیق تر است.
میرزایی با اشاره به اینکه مشکلات با نبود برنامه ریزی دقیق و منسجم، همچنان باقی و پابرجا خواهد ماند، اظهار داشت: در زمان حاضر آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران فعال این استان در دست نیست اما به جرات می توان گفت که قریب ۵۷۰ نفر در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: این ورزشکاران در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و سلطانیه، فعالیت دارند و شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز در این عرصه ورزشی فعال نیستند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


ورزش


زورخانه


ورزشکاران


بانک اطلاعاتی

نظرات بسته شده است.