از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54697

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدرضا عارف روز سه شنبه در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: بعد از انقلاب اسلامی توسعه علم و فناوری در استانهای کمتر برخوردار و توسعه نیافته در اولویت قرار داشته و دارد.وی گفت: هم اکنون شاخص های علم و فناوری و پژوهش در […]

به گزارش خطرنگار، محمدرضا عارف روز سه شنبه در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: بعد از انقلاب اسلامی توسعه علم و فناوری در استانهای کمتر برخوردار و توسعه نیافته در اولویت قرار داشته و دارد.
وی گفت: هم اکنون شاخص های علم و فناوری و پژوهش در استان های غیر برخوردار و مرزی نسبت به متوسط کشور بالاتراست و هنور جای کار جدی در این مناطق وجود دارد.
عارف اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه تلاش می شود در هر استان با توجه به مزیت های استان در حوزه های علم و فناوری برنامه ریزی شود.
وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری در حوزه علم و فناوری جایگاه خوبی در سطح کشور دارد و با توجه به پتانسیل های بالای این استان باید سرمایه گذاری بیشتری دراستان انجام تا سهم بیشتری در تولید علم و فناوری داشته باشیم.
وی بررسی و ارزیابی استانها در حوزه آموزش، فناوری و پژوهش را از برنامه های کاری اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر به استانها عنوان کرد.
به گزارش خطرنگار، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف صبح امروز سه شنبه پس از ورود به فرودگاه شهرکرد با حضور بر سر مزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.
۷۳۶۰/۶۰۲۱

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


محمدرضا عارف


کمیسیون آموزش مجلس

نظرات بسته شده است.