از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54273

147 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید حسین رضا زاده مدیر عامل مجمع خیران سلامت استان اصفهان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف بهره گیری از هنر هفتم در راستای ترویج کارهای خیر ، ایجاد حس مسئولیت در جامعه و تبیین نقش خیران و دستاوردهای خیریه ها در حوزه سلامت برگزار می شود.دبیرجشنواره فیلم […]

به گزارش خطرنگار، سید حسین رضا زاده مدیر عامل مجمع خیران سلامت استان اصفهان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف بهره گیری از هنر هفتم در راستای ترویج کارهای خیر ، ایجاد حس مسئولیت در جامعه و تبیین نقش خیران و دستاوردهای خیریه ها در حوزه سلامت برگزار می شود.
دبیرجشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت نیز گفت: امروزه فرهنگ سازی نقش مهمی در پیشگیری و بهداشت و همچنین درمان بهتردرجامعه دارد.
سید مهدی سیدنیا افزود: اولین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت ۲۳ تا ۲۶ مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره با محوریت فیلم های کمتر از ۴۵ دقیقه دربخش های مستند، داستانی، فیلم نامه و تولیدات دانش آموزی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ مرداد امسال است، گفت: بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
دبیرجشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت افزود: این رویداد هنری با محوریت مجمع خیران سلامت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، استانداری، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خیریه های بخش سلامت، دانشگاه علمی کاربردی هنر و دانشگاه سپهر اصفهان برگزار می شود.
/۷۱۳۴/ ۶۰۲۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنری


جشواره فیلم سلامت


فیلم کوتاه

نظرات بسته شده است.