از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54215

177 بازدید

به گزارش جمعه شب خطرنگار، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در ۲۰ تیر ماه جاری در شهرستان باوی، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.این مقام ارشد […]

به گزارش جمعه شب خطرنگار، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در ۲۰ تیر ماه جاری در شهرستان باوی، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی با سلاح شکاری برادر زاده های خود را مجروح کرده که هر ۲ مجروح بعدا به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کردند.
این مقام ارشد تصریح کرد:ماموران پلیس پس از رسیدن به صحنه جرم بلافاصله قاتل را که قصد فرار داشت، شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری مورد استفاده در قتل ، کشف و ضبط شد.
سردار عباس زاده با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه اش را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
۷۱۶۴/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس


قاتل

نظرات بسته شده است.