از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53817

119 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در بخشی از پیام اسحاق جهانگیری آمده است: سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید شد.جهانگیری در این پیام […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در بخشی از پیام اسحاق جهانگیری آمده است: سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید شد.
جهانگیری در این پیام می افزاید: این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم.
در این پیام آمده است: از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
این پیام می افزاید: از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم کردستان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.
سیام**۱۷۵۱**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


اسحاق جهانگیری


سنندج


تانکر سوخت

نظرات بسته شده است.