از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53462

64 بازدید

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالین اقتصادی در بخش تولید، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با چالش هایی مواجه است و اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید به سه نکته سرعت، دقت و صحت در تصمیمات، توجه ویژه داشته باشیم.وی افزود: […]

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالین اقتصادی در بخش تولید، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با چالش هایی مواجه است و اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید به سه نکته سرعت، دقت و صحت در تصمیمات، توجه ویژه داشته باشیم.
وی افزود: در این راستا باید با اشتغال زایی و رونق اقتصادی در مقابل فشارهای روانی ایجاد شده توسط دشمنان بایستیم و اگر مدیران برای ادامه این مسیر توان مدیریت اقتصادی ندارند، باید تغییر کنند.
حجت الاسلام آل هاشم، نقش مسوولان در حل و فصل مشکلات اقتصادی را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: همدلی مسوولان با مردم و به ویژه تولیدکنندگان بسیار حایز اهمیت است و مسوولان باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.
وی، امیدآفرینی در میان مردم را از دیگر عناصر مهم در عبور از چالش های اقتصادی برشمرد و افزود: هر کس که بخواهد در میان مردم یاس و ناامیدی ایجاد کند باید در مقابلش ایستاد، چون در وضعیت موجود انسجام و وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات است.
حجت الاسلام آل هاشم به موضوع افزایش مصرف برق در تابستان و فصل گرما و مشکلات واحدهای تولیدی لوازم خانگی دراین زمینه اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو درخواست داریم تا همراهی لازم با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی را داشته باشند تا آنها بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق های صنعتی قرار بگیرند.
وی، همراهی و ورود بانک ها برای رونق اقتصادی را مهم خواند و ادامه داد: اگر می خواهیم شاهد رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم باید بانک ها نسبت به ارایه تسهیلات با کارمزد پایین اقدام کنند.
۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام /*


سیاسی


مردم


مسئولان


تعامل

نظرات بسته شده است.