از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53174

112 بازدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین آغاز احداث این بیمارستان به خطرنگار، اظهار داشت: این بیمارستان فوق تخصصی با ۱۶۴ تختخواب و در پنج طبقه با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع در مدت زمان دو سال احداث می شود.سیدحسین داوودی اعتبار اجرای این طرح را […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین آغاز احداث این بیمارستان به خطرنگار، اظهار داشت: این بیمارستان فوق تخصصی با ۱۶۴ تختخواب و در پنج طبقه با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع در مدت زمان دو سال احداث می شود.
سیدحسین داوودی اعتبار اجرای این طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این بیمارستان فوق تخصصی با مشارکت خیران، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی احداث می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به کمبود یک هزار تخت بیمارستانی در استان، افزود: در حال حاضر طرح های مختلفی به منظور رفع این کمبود در دست انجام است.
داودی بیان داشت: امیدواریم طرح های در دست انجام برای افزایش تخت های بیمارستانی هرمزگان تا سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسد و بخش قابل توجهی از کمبودهای موجود برطرف شود.
تعداد بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ۱۶ بیمارستان با یک هزار و ۱۵۰ تخت فعال است.
۷۱۹۸/۲۰۹۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهداشت


احداث بیمارستان


هرمزگان

نظرات بسته شده است.