از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53077

157 بازدید

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا دلیری اعلام کرد: در عملیات اول و پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر فعالیت یک باند و اینکه قاچاقچیان از استان های شرقی و جنوبی کشور قصد انتقال محموله مواد مخدر به داخل شهر کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور […]

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا دلیری اعلام کرد: در عملیات اول و پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر فعالیت یک باند و اینکه قاچاقچیان از استان های شرقی و جنوبی کشور قصد انتقال محموله مواد مخدر به داخل شهر کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با استفاده از اقدام های اطلاعاتی و اطلاع از منابع موثق مشخص شد که این باند، پس از جاسازی مواد در داخل کامیون، از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت تهران حرکت کرده اند، از همین رو توقیف خودرو و دستگیری راننده در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ دلیری ادامه داد: پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار و هماهنگی با مقام قضائی، ماموران وارد عمل شده و پس از شناسایی کامیون، موفق به توقیف آن پیش از عزیمت به سمت کرمانشاه شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یادآوری کرد: پس از انتقال کامیون به مقر پلیس، این خودرو به دقت مورد بازرسی قرار گرفت و در نهایت تعداد ۱۰ بطری بزرگ و ۵۸ بطری کوچک حاوی مواد مخدر که در قسمت کپسول باد کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.
وی ادامه داد: مقدار مواد مخدر کشف شده از این کامیون ۴۷ کیلوگرم از نوع تریاک بود، ضمن اینکه راننده نیز دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ دلیری با اشاره به کشف محموله دوم مواد مخدر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع از فعالیت باند دیگری که قصد انتقال مواد به کرمانشاه را داشتند موضوع را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد مقادیری مواد مخدر در قالب دلستر و تن ماهی با یک دستگاه اتوبوس مسافربری به کرمانشاه منقل شده به همین دلیل پس از هماهنگی با مقام قضایی ۲ گروه از ماموران در پایانه مسافربری شهید کاویانی مستقر شدند.
وی تصریح کرد: پس از ورود یک دستگاه اتوبوس به داخل پایانه، همزمان یک دستگاه خودرو پیکان نیز در کنار اتوبوس برای تحویل گرفتن محموله مورد نظر خود مستقر و آن را به داخل خودرو منتقل کردند.
سرهنگ دلیری ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز به سرعت وارد عمل شده و ۲ سرنشین خودروی پیکان را دستگیر و اتومبیل مورد نظر را نیز به مقر پلیس منتقل کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو، ماموران پلیس موفق شدند حدود ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در قوطی های دلستر جاسازی شده بود، کشف کنند.
وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانش اطلاع دهند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر


سرهنگ علیرضا دلیری


کشف مواد

نظرات بسته شده است.