از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52432

166 بازدید

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، به نقل از رویترز، سازمان تجارت جهانی در شکایت کانادا علیه آمریکا در پرونده اختلاف میان دو کشور پیرامون وضع تعرفه بر صادرات کاغذ کانادا از سوی واشنگتن، رای به نفع اتاوا داد.کانادا در سال ۲۰۱۶ به این سازمان شکایت کرد که آمریکا به نادرستی اتاوا را به بهانه پرداخت […]

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، به نقل از رویترز، سازمان تجارت جهانی در شکایت کانادا علیه آمریکا در پرونده اختلاف میان دو کشور پیرامون وضع تعرفه بر صادرات کاغذ کانادا از سوی واشنگتن، رای به نفع اتاوا داد.
کانادا در سال ۲۰۱۶ به این سازمان شکایت کرد که آمریکا به نادرستی اتاوا را به بهانه پرداخت یارانه به شرکت های کاغذسازی جریمه کرده است.
کانادا همچنین گفته بود که وزارت بازرگانی آمریکا اتهام زنی شرکت های کاغذسازی آمریکایی علیه شرکت های رقیب کانادایی را مبنی بر مخفی نگه داشتن دریافت یارانه از دولت، پذیرفته است.
این رای سازمان تجارت جهانی در حالی صادر می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رویکرد خصمانه ای علیه این سازمان اتخاذ کرده و آن را به بی عدالتی علیه واشنگتن متهم کرده است.
این در حالی است که کارشناسان اقتصادی می گویند نرخ سود و زیان آمریکا در اختلافات تجاری بد نیست و چه بسا بهتر از دیگر اعضای سازمان تجارت جهانی است.
ترامپ روز دوشنبه تهدید کرد که علیه سازمان تجارت جهانی اقدام می کند. رئیس جمهوری آمریکا در حال حاضر نیز با خودداری از انتخاب قاضی دادگاه های تجدید نظر در این سازمان، آن به بن بست کشانده است.
شبد**۹۴۱۶**۱۰۱۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


سازمان تجارت جهانی


دونالد ترامپ


کانادا

نظرات بسته شده است.