از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52391

91 بازدید

به گزارش خطرنگار، عباسعلی بهاری روز پنجشنبه در دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: راه اندازی سایت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی از مصوبات جلسه قبلی این شورا بود که به تلاش دفتر فناوری اطلاعات استانداری آماده شده است.وی گفت: این سایت برای معرفی برنامه […]

به گزارش خطرنگار، عباسعلی بهاری روز پنجشنبه در دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: راه اندازی سایت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی از مصوبات جلسه قبلی این شورا بود که به تلاش دفتر فناوری اطلاعات استانداری آماده شده است.
وی گفت: این سایت برای معرفی برنامه ها و اقدامات دستگاه های اجرایی به آنها معرفی می شود.
وی ادامه داد: مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان آغاز و نتایج ارزیابی انجام شده از روابط عمومی ها در سال ۱۳۹۶ نیز در کتابچه ای تدوین شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکید رئیس شورای اطلاع رسانی استان این است که رده بندی روابط عمومی برای اعلان عمومی در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
وی بیان کرد: اطلاعات ۱۱۲ دستگاه را دریافت و دستگاه های اجرایی را به ۱۰ گروه که از لحاظ شرح وظایف به هم نزدیک بود، تقسیم کردیم و فعالیت و ارتباط رسانه ای شاخص نخست ماست و میزان تعاملی که روابط عمومی با رسانه داشته، امتیاز بالایی برای آن روابط عمومی دارد.
بهاری گفت: روابط عمومی ها براساس هفت شاخص ارزیابی شدند که در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۶اداره کل جهاد کشاورزی رتبه نخست، صنعت، معدن و تجارت رتبه دوم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رتبه سوم، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای رتبه چهارم، تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه پنجم، اداره کل امور مالیاتی رتبه ششم، شرکت آب و فاضلاب رتبه هفتم، بهزیستی رتبه هشتم، ثبت احوال رتبه نهم و راهداری و حمل و نقل جاده ای رتبه دهم را کسب کردند.
وی بیان کرد: بخشداری طبس گلشن، شهرداری عشق آباد، شهرداری نهبندان، بخشداری شوسف، شهرداری آرین شهر، شهرداری قهستان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، بخشداری مرکزی نهبندان، منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، شهردای سربیشه، شهرداری اسلامیه، شهرداری آیسک، شهرداری دیهوک، شهرداری زهان، شهرداری سه قلعه، شهردای طبس گلشن، بخشداری دستگردان، بخشداری مود و فرمانداری نهبندان رتبه های انتهایی این رده بندی را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی افزود: دستگاه هایی که به رتبه بندی یادشده اعتراض دارند، مستندات خود را برای اعلام رتبه بندی ارائه کنند.
وی تصریح کرد: این ارزیابی براساس یک کار تحقیقی و پژوهشی انجام شده و هدف استانداری تقویت روابط عمومی و افزایش تعامل آنها با رسانه برای ارتقای وضعیت اطلاع رسانی در استان است.
همچنین در این نشست به دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مقرر شد در جلسات استانداری جایگاه ویژه برای خبرنگاران مشخص شود.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


اطلاع رسانی


خراسان جنوبی

نظرات بسته شده است.