از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52375

144 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از فدراسیون معلولین و جانبازان، تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان جمهوری چک روزهای ۱۲ تا ۱۶ تیر برگزار می شود که دارای رنکنیگ جهانی است.منشازاده در اسلحه کامپوند و در بخش انفرادی و مرحله حذفی با شکست حریفان به فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا، نماینده اسلواکی […]

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از فدراسیون معلولین و جانبازان، تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان جمهوری چک روزهای ۱۲ تا ۱۶ تیر برگزار می شود که دارای رنکنیگ جهانی است.
منشازاده در اسلحه کامپوند و در بخش انفرادی و مرحله حذفی با شکست حریفان به فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا، نماینده اسلواکی را پیش رو خواهد داشت.
هادی نوری و رمضان بیابانی در مرحله یک، بیست و چهارم حذف شدند و در بخش بانوان نیز فرزانه عسگری و راضیه شیرمحمدی به ترتیب در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم از راهیابی به ادامه این رقابت ها بازماندند.
تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده است.
مجید کهتری به عنوان سرمربی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و مسعود حمیدی نیز سرپرست کاروان اعزامی است.
ورزشی**۱۰۶۷**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


ورزش


تیراندازی با کمان


معلولین


جمهوری چک

نظرات بسته شده است.