از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52213

116 بازدید

‘ فاطمه پورخاقان ‘ روز چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: ۸۹۳ جلد کتاب به ارزش۳۱۱میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در سه ماهه نخست امسال به کتابخانه های شهرستان شهرضا اهدا شده است.وی با اشاره به اینکه کتاب های کمک درسی بیشترین موضوع این کتاب های اهدایی هستند، افزود: در سال گذشته نیز […]

‘ فاطمه پورخاقان ‘ روز چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: ۸۹۳ جلد کتاب به ارزش۳۱۱میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در سه ماهه نخست امسال به کتابخانه های شهرستان شهرضا اهدا شده است.
وی با اشاره به اینکه کتاب های کمک درسی بیشترین موضوع این کتاب های اهدایی هستند، افزود: در سال گذشته نیز چهار هزار و۷۰۰ جلد کتاب به ارزش ۶۱۱ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا اهدا شد.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا با اشاره به وجود ۱۱۲هزار و ۲۷۶ نسخه کتاب به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در کتابخانه های این شهرستان تصریح کرد: با اضافه شدن ۶۵۷ عضو به کتابخانه مرکزی این شهرستان، در حال حاضر سه هزار و ۳۸۱ عضو از خدمات فرهنگی شامل امانت کتاب و نرم افزار و نشست های مختلف با محوریت کتاب استفاده می کنند.
۱۱کتابخانه عمومی در شهرستان شهرضا از طریق امانت دادن منابع مختلفی نظیر کتاب، نشریه و نرم افزار به عموم مردم خدمت رسانی می کند.
شهرستان شهرضا با ۱۶۰هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
۷۱۴۴ / ۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتابخوانی


کتابخانه


شهرضا

نظرات بسته شده است.