از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51829

107 بازدید

به گزارش خطرنگار، ‘ سید یوسف طباطبایی نژاد ‘ روز سه شنبه در شورای اداری استان اصفهان افزود: دشمن دارد کاری می کند که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران که یک حکومت ایدئولوژ ( مجموعه سامان دهی شده باورها و اندیشه‌های ثابت سیاسی ، اجتماعی‌ و مذهبی ) و دینی است، بدبین شوند. وی […]

به گزارش خطرنگار، ‘ سید یوسف طباطبایی نژاد ‘ روز سه شنبه در شورای اداری استان اصفهان افزود: دشمن دارد کاری می کند که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران که یک حکومت ایدئولوژ ( مجموعه سامان دهی شده باورها و اندیشه‌های ثابت سیاسی ، اجتماعی‌ و مذهبی ) و دینی است، بدبین شوند.
وی افزود: یکی از وظایف ما مسئولان این است که مردم را راضی نگه داریم و بی جهت در کار مردم کارشکنی نکنیم و همه مردم و مسئولان متقابلا’ کار خود را به درستی انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: با اتحاد و همبستگی گره گشای مشکلات باشیم و به یکدیگر ضربه نزنیم.
وی با اشاره به سخت گیری برخی دستگاههای اجرایی و نهادها، منافع مردم را منافع ملی دانست و گفت: چنانچه قانونی برای مردم مضر است و ادامه اجرای آن به منافع ملی نیز ضربه می زند باید برای اصلاح آن اقدام کنیم زیرا همه قوانین و کارهایی که انجام می دهیم برای آن است که مردم راضی باشند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ‘ همه دولت های نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و دارم’ ، افزود: زیرا رای مردم و قانون اساسی را قبول دارم اما در مقاطعی هم که کوتاهی هایی از سوی دولتمردان انجام شود، انتقاد می کنم.
وی در عین حال تصریح کرد: انتقاد به دولت و دولتمردان باید سازنده باشد نه اینکه بدگویی که همان غیبت است و در اسلام حرام می باشد یا تخریب که هر مسلمانی باید از آن دوری کند، جای آن را بگیرد.
امام جمعه اصفهان از مسئولان و دولتمردان خواست در راستای خودکفایی اقتصادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است بیش از پیش تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن درصد است ملت را از دولت و حکومت جدا کند، گفت: اگر ملت از دولت و حکومت دور شوند، تضعیف نظام را در پی دارد بنابر این برخی افراد نباید با اقدام های ناشایست خود ، آب بر آسیاب دشمن بریزند.
آیت الله طباطبایی نژاد از تلاش محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و همکاران وی برای حل مشکلات استان تقدیر کرد و گفت: استاندار و تیم کاری وی، یک حرکت خوبی را در استان بوجود آورده اند و امیدوارم که این حرکت شتاب بیشتری بگیرد و زمینه فعالیت و حرکت بیشتر ما برای حل مشکلات فرا روی استان اصفهان را نیز فراهم کند.
شورای اداری استان اصفهان روز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان نهادهای خدماتی، نظامی و انتظامی در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان برگزار شد.
۲۰۹۳

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه اصفهان


شورای اداری استان


آیت الله طباطبایی نژاد

نظرات بسته شده است.