از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51651

95 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با استاندار بوشهر افزود: در این ارتباط همگان باید به کمک همدیگر در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.وی اضافه کرد: باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، همه توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.حسینی بوشهری […]

به گزارش خطرنگار، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با استاندار بوشهر افزود: در این ارتباط همگان باید به کمک همدیگر در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
وی اضافه کرد: باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، همه توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.
حسینی بوشهری ادامه داد: مردم سرمایه نظام هستند و در هر شرایطی باید مبنای مسئولان حرکت در مسیر رضایتمندی آنان باشد.
وی یادآورشد: در ۴۰ سال گذشته مردم در همه فراز و نشیب‌ها، نظام را همراهی کرده‌ و امروز نیز باید با اتحاد و همدلی و انسجام ملی به سمت موفقیت حرکت کنیم.
استاندار بوشهر گفت: مسئولان با همدلی و اتحاد در راستای اعتلای کشور گام برمی‌دارند و در این ارتباط در استان بوشهر نیز شاهد همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین مسئولان هستیم.
عبدالکریم گراوند افزود:در این استان همه مسئولان در مسیر خدمت ‌رسانی به مردم هیچگاه خسته نشده و به شکل شبانه‌روزی و با حداکثر ظرفیت برای خدمت صادقانه اهتمام می‌ورزند.
وی بیان کرد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و در اینزمینه به مسئولان استان بوشهر تاکید شده است از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم استفاده کنند.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


سیاسی


حسینی بوشهری


احزاب جناح ها


همراهی دولت

نظرات بسته شده است.