از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51148

120 بازدید

به گزارش خطرنگار، داود محمدی روز شنبه در جریان بازدید از جمهوری اسلامی قزوین ازفزود:خبرنگاران خطرنگار، رسالت سنگینی را برعهده دارند و باید کار خود را هدفمند و حرفه ای دنبال کنند.وی افزود:امروزه رسانه ها نقش بسیار مهمی در اثر بخشی،ایجاد امید در جامعه و دمیدن روحیه نشاط و شادابی ایفا می کنند و باید […]

به گزارش خطرنگار، داود محمدی روز شنبه در جریان بازدید از جمهوری اسلامی قزوین ازفزود:خبرنگاران خطرنگار، رسالت سنگینی را برعهده دارند و باید کار خود را هدفمند و حرفه ای دنبال کنند.
وی افزود:امروزه رسانه ها نقش بسیار مهمی در اثر بخشی،ایجاد امید در جامعه و دمیدن روحیه نشاط و شادابی ایفا می کنند و باید نسبت به این نقش مهم خود بسیار حساس باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روزآمدی در زمینه های علمی، فنی، تخصصی و هنری عنصری بسیار مهم در جامعه رسانه ای است و اگر رسانه ای به دنبال افزایش ضریب کاری خود است بایدبه این توجه داشته باشد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود:صداقت در انعکاس اخبار و رویدادها توسط رسانه ها اعتماد آفرین است و موجب می شود اعتماد عمومی به حکومت و نظام افزایش یابد.
وی با بیان اینکه هرکجا مردم در مسئله ای صداقت را مشاهده کنند، اعتماد خواهند کرد افزود:از رسانه ها انتظار می رود که با رعایت اصول خبر در انعکاس صحیح و سریع اخبار تلاش کنند تا هم آگاهی بخشی به جامعه افزایش یافته و هم اعتماد عمومی مردم به رسانه ها مضاعف شود.
محمدی با اشاره به ارتباط میان رسانه ها و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود:روزانه یک پرونده جنجالی در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد که می تواند برای غنای بیشتر فضای رسانه ای استان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: روزانه بیش از ۱۷ جلسه برای رسیدگی به مشکلات و مسائل استان در دفتر نماینده قزوین تشکیل می شود که رسانه ها می توانند اخبار این جلسات را برای غنای رسانه ای استان منتشر نمایند.
جمهوری اسلامی استان قزوین از سال ۷۱ به عنوان یکی از دفاتر مرکز زنجان فعالیت خود را آغاز کرد و پس از تبدیل قزوین به استان فعالیت آن به عنوان یک مرکزگسترش یافت.
۶۱۰۱/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


اطلاع رسانی


خطرنگار،


رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.