از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50928

168 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مفسدان اقتصادی بیشترین ضربه را به انقلاب می زنند و در صورت صدمه دیدن انقلاب، اسلام ناب نیز آسیب می بیند.وی تصریح کرد: باید با اقتدار موجود جمهوری اسلامی ایران باید […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مفسدان اقتصادی بیشترین ضربه را به انقلاب می زنند و در صورت صدمه دیدن انقلاب، اسلام ناب نیز آسیب می بیند.
وی تصریح کرد: باید با اقتدار موجود جمهوری اسلامی ایران باید با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخورد شود تا خیال مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی راحت باشد.گ
فاطمی با بازخوانی پرونده فساد اقتصادی در دوران پهلوی یادآور شد: فساد اقتصادی در دوره ستمشاهی پهلوی بارز بود و باعث شد منابع ایران از سوی مفسدان اقتصادی حیف و میل شود.
امام جمعه موقت شهرکرد، حفظ حجاب در جامعه را ضروری دانست و گفت: مساله حجاب نباید بازیچه شود چرا که حجاب دستور قرآن است و نباید مورد بی اهمیتی قرار گیرد.
به گفته وی، خانواده ها به مساله حجاب در بین جوانان حساس باشد چرا که گاهی مادر خانواده حجاب کامل دارد اما دختر خانواده چندان به مساله حجاب توجه جدی نمی کنند.
فاطمی با بیان اینکه حجاب یک ارزش در جامعه است اظهار کرد: جامعه اسلامی و انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و نباید با بی حجابی به انقلاب ضربه زد.
وی به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ سرنشین این هواپیما اشاره کرد و گفت: در حالی آمریکا مدعی حقوق بشر است که باعث کشته شدن صدها نفر از مردم بی گناه در هواپیمای مسافر بری شد.
به گفته وی، آمریکا با این حمله می خواست ایران را وادار به پذیرش قطعنامه کند اما با وجود شهادت سرنشینان هواپیما، ملت ایران مستحکمتر در برابر آمریکا ایستاده اند.
فاطمی به وجود کم آبی در کشور و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه کمبود آب در کشور جدی است و صرفه جویی در بخش اب و برق ضروری است و خانواده ها برای شستن خودرو و حیاط خانه از آب لوله کشی آشامیدنی استفاده نکنند.
وی به سالروز شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: این عالم ربانی از شاگردان بنام ائمه اطهار علیه السلام بودند که خدمات ارزنده ای را به اسلام ارائه کردند.
فاطمی با گرامیداشت علامه امینی و آیت الله صدوقی اظهار کرد: این دو بزرگوار باعث شدند که مفاهیم اصیل اسلام ناب و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


عبادی سیاسی


نماز جمعه


شهرکرد

نظرات بسته شده است.