از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50793

89 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار یدالله جوانی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد ولی عصر(عج) سمنان افزود: اسراییل غاصب و آمریکا جنایتکار پایه اصلی حکومت خود را بر پایه خونریزی و جنگ بنا کردند و بسیاری از کشورهای سطحی بین جهان،اکنون فریب رویکردهای حقوق بشری این جنایتکاران را می خورند.وی اظهارداشت: رهبری […]

به گزارش خطرنگار، سردار یدالله جوانی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد ولی عصر(عج) سمنان افزود: اسراییل غاصب و آمریکا جنایتکار پایه اصلی حکومت خود را بر پایه خونریزی و جنگ بنا کردند و بسیاری از کشورهای سطحی بین جهان،اکنون فریب رویکردهای حقوق بشری این جنایتکاران را می خورند.
وی اظهارداشت: رهبری امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه ای تاکنون اجازه نداده است که آمریکا جنایتکار در کشور رخنه کند و جوانان انقلابی را با خود همراه کند.
وی ادامه داد: آمریکای ملعون از بدو موجودیتش در حال جنایت است و اکنون بیشترین سلاح های هسته ای را در اختیار دارد و در قالب صلح جهانی جلوی پیشرفت علمی کشورهای مختلف از جمله ایران اسلامی را می گیرد.
وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار با دروغ و تهمت پراکنی می گوید که ایران اسلامی درصدد دستیابی به سلاح هسته ای است در حالی که اولین کشوری که از این سلاح ها استفاده کرد خود آمریکا بود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: باوجود این همه جنایت و استعمار بازهم آمریکا دم از حقوق بشر می زند که این امر بسیار برای مردم آزادیخواه جهان خنده دار است.
سردار‌جوانی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی بیش از ۶۰ هزار آمریکایی در کشور حضور داشتند و معادن و نفت ما را به غارت می بردند و با پول ایران به کارکنان خود دستمزد می دادند و ایران و ایرانی را تحقیر می کردند.
وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی جنایت های استکبار جهانی در کشور به پایان رسید اما کینه های آنها همچنان پابرجا است و حادثه هفتم تیر دست مایه جنایت های این کشور خبیث است.
وی اظهارکرد:‌ یک روز قبل از شهادت آیت الله بهشتی، رهبر انقلاب مورد ترور این کور دلان قرار گرفت و با این ترور ناموفق خداوند نخواست امام خامنه ای در حادثه دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر به شهادت برسند.
وی گفت: اکنون آمریکای ملعون با تاسیس گروه های تکفیری و تروریستی درصدد کینه توزی علیه جمهوری اسلامی است اما باید به این کوردلان گفت که این مردم تا پای جان در مقابل کینه توزی این جنایتکاران ایستادند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکا ملعون، گروه تروریستی داعش را به وجود آورد چراکه در دهه ۶۰ این کشور نتوانست در ایران اسلامی به اهداف خود برسد و زمانی که جریان مقاومت داعش را از خاک سوریه و عراق بیرون راند امام خامنه ای فرمودند،‌ این کار ارزشمند جریان مقاومت خدمت به بشریت بود.
به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته نخست ماه تیر به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شد.
۶۰۲۶/۷۳۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


انقلاب


اسلامی


امریکا

نظرات بسته شده است.