از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50144

327 بازدید

علیرضا ملکی نژاد روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: بیشترین افت فشار آب در فصل تابستان در ساعات اوج مصرف از ۱۰ تا ۱۴ مشاهده می شود و ساکنان خیابان های حکیم نظامی غربی و شرقی، امام و فارابی با مشکل قطعی و افت محسوس فشار آب مواجه هستند.وی افزود: […]

علیرضا ملکی نژاد روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: بیشترین افت فشار آب در فصل تابستان در ساعات اوج مصرف از ۱۰ تا ۱۴ مشاهده می شود و ساکنان خیابان های حکیم نظامی غربی و شرقی، امام و فارابی با مشکل قطعی و افت محسوس فشار آب مواجه هستند.
وی افزود: انتقال آب از رودخانه بهارستان به تصفیه خانه در سال ۶۸ آغاز شد و در سال ۷۲ با دورنمای تامین مصرف ۲۰ ساله شهر به بهره برداری رسید اما نامناسب بودن محل تصفیه خانه، باعث ایجاد مشکلاتی شده است.
وی بیان کرد: میزان تولید آب در تنها تصفیه خانه آستارا، ۲۲۰ لیتر در ثانیه است و در فصل تابستان با ورود گردشگران، نیاز آب شهر به ۳۰۰ لیتر در ثانیه افزایش می یابد و امیدواریم با تکمیل طرح آبرسانی، تولید آب با جمعیت ثابت و شناور این شهرستان متناسب شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و مرکز آن به عنوان یکی از ۲۰شهر گردشگرپذیر کشور، ۲۳ هزار مشترک آب دارد.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


قطعی و افت فشار


شرکت آب و فاضلاب


آستارا

نظرات بسته شده است.