از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49874

145 بازدید

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار ‘منوچهر امان اللهی’ اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شدند. وی ادامه داد: پس از شناسایی این خودروها، ماموران در عملیات هایی جداگانه نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن ها […]

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار ‘منوچهر امان اللهی’ اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شدند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی این خودروها، ماموران در عملیات هایی جداگانه نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن ها اقدام کردند که پس از بازرسی از این خودروها، ۱۸۷ راس دام که فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این دام های قاچاق کشف شده به ۱۴۰ میلیارد ریال می رسد.
وی گفت: در این راستا ۲ متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضایی داده شدند.

** کشف ۵۸ فقره سرقت در کرمانشاه و دستگیری ۳۸ سارق و قاچاقچی
فرمانده انتظامی کرمانشاه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: کشف ۵۸ فقره سرقت و دستگیری ۳۸ سارق و قاچاقچی از مهمترین نتایج اجرای این طرح بود.
سرهنگ ‘حسین براری ‘اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی علاوه بر کشف ۵۸ فقره سرقت که ۳۶ فقره آن مربوط به سرقت قطعات خودرو و داخل خودرو بود، ۳۲ سارق نیز دستگیر شدند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس موفق به کشف ۱۰ هزار و ۷۸۰ نخ سیگار و هشت دستگاه کولرگازی قاچاق و همچنین دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر از دیگر نتایج اجرای طرح بود که در این راستا نیز ۲۲ نفر از این افراد دستگیر دند.
وی ادامه داد: توقیف ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و انتقال آن ها به پارکینگ نیز از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه بود.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس


دام قاچاق


فرمانده انتظامی کرمانشاه

نظرات بسته شده است.