از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49821

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است: لحظات ناب رمضان به ساعات پایانی خود می رسد، نوید یک ماه بندگی و اخلاص در پیشگاه خداوند، یک ماه فرصتِ اندیشیدن در کردار و رفتار، یک ماه پاک سازی روح و روان به آخر می رسد. رمضان، بهاری است که انسان را از نو […]

به گزارش خطرنگار، در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است: لحظات ناب رمضان به ساعات پایانی خود می رسد، نوید یک ماه بندگی و اخلاص در پیشگاه خداوند، یک ماه فرصتِ اندیشیدن در کردار و رفتار، یک ماه پاک سازی روح و روان به آخر می رسد. رمضان، بهاری است که انسان را از نو می سازد و به زیبایی متحول می کند.

رمضان، رساله ی فکری انسان را منظم، عزم را راسخ و توان را برای حرکت در مسیر ذات اقدس الهی هموار می کند. در این ماه تعلیم و تربیت انسان به نیکی انجام می پذیرد و خداوند برای پاک سازی از گناهان، انسان را معنا می بخشد.

گویی این ماه فرصتی غنیمت و ارزشمند برای جولان بندگی در محضر خداست، خدایی که روح خود را در انسان دمیده و از او روح الله یاد می کند که می تواند با حفظ کرامت و اخلاق، نماینده ناب و مخلص خداوند بر کره زمین باشد.

اینجانب فرا رسیدن ماه عزیز و شریف شوال و عید سعید فطر را به همه مردم ایران زمین، به وطن ترین کشور جهان و نیز این روز زیبا، این عید مکرم را به مردم صبور، مومن و عزتمند استان خوزستان تبریک عرض می نمایم. از درگاه خداوند ایامی شاد، سرشار از خوبی ها، نیکی ها و سلامتی برای همگان مسئلت دارم.
۹۸۸۷/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


عید فطر


استاندار خوزستان


رمضان

نظرات بسته شده است.