از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49803

126 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، عباسعلی رضایی برادر سه شهید که سابقه مدیریت چندین ساله به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران را در کارنامه دارد ،به عنوان فرماندار جدید ساری معرفی شد.احمد حسین زادگان فرماندار سابق ساری حدود ۷۰ روز پیش به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، عباسعلی رضایی برادر سه شهید که سابقه مدیریت چندین ساله به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران را در کارنامه دارد ،به عنوان فرماندار جدید ساری معرفی شد.
احمد حسین زادگان فرماندار سابق ساری حدود ۷۰ روز پیش به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران منصوب شد و در این مدت فرمانداری با سرپرستی اسماعیل حسن زاده اداره می شد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم گفت : مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی توفیقی الهی است و اگر خدمت مطلوب ارائه نکنیم ، همه ضرر می کنیم چرا که پست و مقام ماندگار نیست.
احمد حسین زادگان معیار انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود : دولت تدبیر و امید به مقولات مختلف نگاه غیر شعاری دارد و نگاه عملیاتی به مردم معیار انتخاب مدیران است .
وی گفت : دولت برای برون رفت از وضعیت موجود ، برنامه های مختلفی را اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد و برای دستیابی به اهداف تعریف شده در این برنامه ها هم نیازمند همکاری آحاد مردم و مسئولان است.
معاون استاندار مازندران تاکید کرد : توجه مدیران به مقولات اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری الزامی است و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید این موضوع را از دستگاههای اجرایی به درستی مطالبه کنند.
وی ماموریت اصلی فرمانداران را نظارت بر تمام فعالیت های دستگاههای اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت : اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اداری یکی از وظایف نظارتی فرمانداران است.
حسین زادگان به مشکلات آسیب های اجتماعی مانند حاشیه نشینی ، طلاق و اعتیاد اشاره کرد و اظهار داشت : عملکرد دستگاه های اجرایی باید در این زمینه ها نیز مورد ارزیابی قرار بگیرد.
وی افزود : رضایتمندی مردم هدف غایی دولت تدبیر و امید است و از این رویکرد به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد .
۶۹۹۰/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


سیاسی


معارفه فرماندار


ساری


مازندران

نظرات بسته شده است.