از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49716

172 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سالن های تئاتر که در حالت عادی شنبه ها تعطیل هستند، در ایام عید فطر سنت همیشگی خود را کنار گذاشته و با سانس های ویژه به استقبال مخاطبان می روند. ** نمایش ها در تئاتر مستقل تهراننمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی روز شنبه ساعت ۱۹ و نمایش […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سالن های تئاتر که در حالت عادی شنبه ها تعطیل هستند، در ایام عید فطر سنت همیشگی خود را کنار گذاشته و با سانس های ویژه به استقبال مخاطبان می روند.

** نمایش ها در تئاتر مستقل تهران
نمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی روز شنبه ساعت ۱۹ و نمایش «در ستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن» به کارگردانی نیما دهقانی روز جمعه ساعت ۱۶ و شنبه ساعت ۲۱:۴۵ در تئاتر مستقل اجرا می شوند.

** نمایش های روی صحنه در پردیس تئاتر شهرزاد
از جمله تئاترهای دیگری که این ایام بر روی صحنه است می توان به «علیمردان خان» به کارگردانی حامد رحیمی نصر روز شنبه در دو نوبت ۲۰ و ۲۱:۳۰ «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی و نویسندگی یاسمینا رضا روز جمعه در دو نوبت ۱۵ و ۱۷ و شنبه در دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ و نمایش «به کفشهات نگاه کن» به کارگردانی حمیدرضا ملاحسینی و نویسندگی منوچهراکبرلو روز جمعه ۱۷:۳۰ ، نمایش «تله موش» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسد روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ ، که در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می روند، اشاره کرد.
همچنین در این پردیس نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری روز جمعه ساعت ۱۷، نمایش «عددهای نشده» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری روزهای جمعه و شنبه ۲۲:۴۵ ، نمایش «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد و نوشته آلن وتز روزهای جمعه ساعت ۱۷ و شنبه ساعت ۲۲ به صحنه می روند.

** مجموعه تئاتر شهر و نمایش های روی صحنه
نمایش «تیاتر قجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت روز جمعه ساعت ۱۷ و نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی روز جمعه ساعت ۲۰ در سالن سایه، نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی و نوشته فرایرا دکاسترو روز جمعه ساعت ۱۶ در سالن چهارسو ، نمایش «تصادف قطار ۵:۲۵» به کارگردانی شقایق فتحی و نوشته تورنتون وایلدر روز جمعه ساعت ۱۸ در پلاتو اجرا و نمایش «مالی سویینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی روز جمعه ساعت ۱۷ و شنبه ساعت ۲۱ در مجموعه تئاتر شهر به نمایش در می آیند.

** خانه نمایش مهرگان
نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» به کارگردانی علی منصوری و نوشته راجیو جوزف روز شنبه ساعت ۲۰ و نمایش «زنبور» به کارگردانی بهزاد آقاجانی و محمد مطهری پور و نویسندگی بهزاد آقاجانی روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ ، نمایش «سرزمین تهی‌سران» به نویسندگی و کارگردانی روزبه اختری روز جمعه ساعت ۱۷ در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود.
در دیگر سالن های نمایش نیز ، تئاتر هایی به صحنه می روند که به این ترتیب می توان از آنها یاد کرد.
نمایش «دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد فزونی روز شنبه در تماشاخانه پالیز ساعت ۲۱ به صحنه می رود.
نمایش «مالیخولیا» به کارگردانی محمد اله دادی و تهیه‌کنندگی قاسم روشنایی روز شنبه ساعت ۱۹ ، نمایش «سیلانس» به نویسندگی و کارگردانی مسلم خراسانی روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۱ در تئاتر باران به نمایش در می آید.
نمایش «مائو بودن» به نویسندگی و کارگردانی حامد سلیمان زاده روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مولوی اجرا می شود.
نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی آسو بهاری روز جمعه ساعت ۱۹ ، نمایش «همه چیز درباره آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی روز جمعه ساعت ۲۲ در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.
نمایش «عکس خانوادگی» به کارگردانی رضا بهرامی و نوشته محمود استاد محمد روز جمعه ساعت ۱۷ در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می آید.
فراهنگ ** ۷۵۶۱ ** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایش


عید فطر


سالن ها

نظرات بسته شده است.