از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48881

106 بازدید

نویسنده این مجموعه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، اظهار داشت: «رایا» شخصیت این مجموعه ۶ جلدی یک ربات و نماد ارتباط کودک با مدرنیته است که سعی می‌کند مفاهیمی چون ایثار و کمک به دیگران را به مخاطبان منتقل کند.زهرا عبدی با بیان اینکه «رایا» با شیرین کاری‌های خود قصه را […]

نویسنده این مجموعه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، اظهار داشت: «رایا» شخصیت این مجموعه ۶ جلدی یک ربات و نماد ارتباط کودک با مدرنیته است که سعی می‌کند مفاهیمی چون ایثار و کمک به دیگران را به مخاطبان منتقل کند.
زهرا عبدی با بیان اینکه «رایا» با شیرین کاری‌های خود قصه را برای کودکان جذاب کرده، افزود: در عصری مدرن زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و استفاده از ابزاری چون تبلت و لپ تاپ اجتناب ناپذیر است.
وی با تاکید بر ضرورت آموزش کودکان برای خودکنترلی در برابر مدرنیته، گفت: مجموعه یاد شده این آموزش را به گروه سنی «ب» ارائه می‌کند.
عبدی با بیان اینکه برای نوشتن این مجموعه از نظرات کارشناسان دینی، پژوهشی و ادبی بهره مند شده، ادامه داد: در پایان هر داستان حدیثی مرتبط با موضوع کتاب مانند مهربانی با طبیعت و یا کمک به دوستان آورده شده است.
این نویسنده کودک اضافه کرد: مراسم رونمایی و جشن امضای این مجموعه هفته گذشته با حضور مصطفی رحماندوست در قم برگزار شد.
جاده جنگلی، روز مسابقه، کتاب‌های نخوانده، یک دوست مهربان، شبی که جنگل خندید و ربات کوچولو عناوین مجموعه «قصه‌های من و رایا»ست.
شمارگان هر یک از کتاب‌ها چهار هزار نسخه و قیمت آن ۵۰ هزار ریال است.
نشر باهوش این مجموعه را منتشر کرده است.
فراهنگ**۱۸۸۰** ۹۰۵۳**

انتهای پیام /*


فرهنگی


معرفی کتاب


کتاب کودک

نظرات بسته شده است.