از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48839

93 بازدید

به گزارش خطرنگار، پیکر آن مرحوم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، دراین مکان مقدس به خاک سپرده شد.در این مراسم آیات اعرافی، حسینی بوشهری، غرویان، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، طلبه […]

به گزارش خطرنگار، پیکر آن مرحوم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، دراین مکان مقدس به خاک سپرده شد.
در این مراسم آیات اعرافی، حسینی بوشهری، غرویان، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، طلبه ها و فضلای حوزه و برخی از مسئولان حضور داشته و نسبت به مقام شامخ آن عالم ربانی ادای احترام کردند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی احمدی از استادان شناخته شده حوزه علوم انسانی بود. وی دارای مدرک دکتری فلسفه غرب از دانشگاه تهران بود و از سال ۱۳۵۲ با عضویت در هیات علمی این دانشگاه، دروس فلسفه اسلامی، فلسفه غرب و فلسفه تطبیقی را تدریس می‌کرد.
او همچنین بنیانگذار سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بود و حدود ۳۳ سال مدیریت این سازمان را برعهده داشت.
مشارکت در تاسیس دانشگاه تربیت مدرس و نیز فعالیت به عنوان نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیگر سوابق این استاد مطرح دانشگاه در حوزه علوم انسانی بود.
حجت الاسلام احمدی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه جاری بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران دارفانی را وداع گفت.
۷۴۰۳/ ۱۱۷۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


تشییع


حجت الاسلام احمدی


قم

نظرات بسته شده است.