از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48599

171 بازدید

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از سازمان صدا و سیما، نخستین قسمت از ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه سیما که تیم برنامه «نود» آن را تهیه می کنند، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.این برنامه که در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی هر شب روانه آنتن خواهد شد، […]

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از سازمان صدا و سیما، نخستین قسمت از ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه سیما که تیم برنامه «نود» آن را تهیه می کنند، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
این برنامه که در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی هر شب روانه آنتن خواهد شد، علاوه بر پخش های شبانه، پیش از مسابقات زنده جام جهانی در طول روز نیز پخش می شود.
برنامه «۲۰۱۸» در دکوری جدید و بزرگ تر از برنامه نود به روی آنتن می رود، استودیو ۱۱ ساختمان تولید که پیش از این دکورهای برنامه «نود» و «صبح بخیر ایران» در آن اجرا می شد، این بار در اختیار برنامه «۲۰۱۸» خواهد بود.
این برنامه شامل آیتم های مختلفی است که در یکی از این بخش ها به معرفی کشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی می پردازد.

**پخش زنده مسابقه دوستانه اسپانیا – تونس
همچنین مسابقه دوستانه تیم های ملی «اسپانیا – تونس» امروز شنبه ۱۹ خرداد، به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.
این دیدار دوستانه (FRIENDLY MATCH) ساعت ۲۳:۱۵، در استادیوم «کراسنودار» روسیه برگزار می شود و گزارش این مسابقه را فرشاد محمدی مرام برعهده دارد.
بخش کارشناسی برنامه نیز با اجرای رضا جاودانی و محمدرضا احمدی، میزبان علیرضا مرزبان، کارشناس فوتبال خواهد بود و از ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.
این دیدار در قالب برنامه «گزارش ورزشی» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما است که به تهیه کنندگی حسین ذکایی تقدیم بینندگان می شود.
فراهنگ**۳۰۰۹**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


ارتباطات


تلویزیون


فوتبال


جام جهانی ۲۰۱۸

نظرات بسته شده است.