از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48264

82 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه روسیا الیوم، تحلیلگران اقتصادی بانک «جی پی مورگان» در گزارش خود افزودند: به دلیل ارتباط اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوی آمریکا با عملکرد بازار بورس این کشور، این اظهارات تاثیر منفی ۴٫۵ درصدی معادل ۱٫۲ تریلیارد دلار بر بازار بورس آمریکا گذاشته است.این گزارش افزوده است: دونالد ترامپ همواره به تاثیر […]

به گزارش روز پنجشنبه روسیا الیوم، تحلیلگران اقتصادی بانک «جی پی مورگان» در گزارش خود افزودند: به دلیل ارتباط اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوی آمریکا با عملکرد بازار بورس این کشور، این اظهارات تاثیر منفی ۴٫۵ درصدی معادل ۱٫۲ تریلیارد دلار بر بازار بورس آمریکا گذاشته است.
این گزارش افزوده است: دونالد ترامپ همواره به تاثیر مثبتش بر بورس آمریکا تصریح می کند، به ویژه در اظهاراتی که در صفحه شخصی خود در توییتر عنوان می کند.
تحلیلگران اقتصادی جی پی مورگان تاکید کردند، اظهارات ترامپ تاثیرات شدیدی بر بورس آمریکا و بورس های جهانی گذاشته است.
این تحلیلگران سقوط بورس «وال استریت» در ماه مارس (فروردین) گذشته که از ژانویه ۲۰۱۶ بی سابقه بوده است، از جمله مواردی دانستند که تحت تاثیر اظهارات دونالد ترامپ و به دلیل ترس از در گرفتن جنگ تجاری میان آمریکا و چین به وجود آمد.
در همین حال رویترز گزارش داد، «کرگ داود» از مذاکره کنندگان ارشد تجاری آمریکا گفت: بیش از ۱۴ درصد از صادرات کشاورزی۱۴۰ میلیارد دلاری احتمالا با تعرفه های تلافی جویانه رقبای تجاری آمریکا مواجه خواهد شد.
اتحادیه اروپا در واکنش به مقررات تعرفه ای کاخ سفید اعلام کرده است بر برخی کالاهای صادراتی آمریکا تعرفه هایی را وضع می کند. پکن هم عنوان داشت به رغم توافق اخیر با واشنگتن در سیاست های مربوط به زمینه سرمایه گذاری در آمریکا تجدیدنظر می کند و آن را کاهش خواهد داد.
رئیس جمهوری آمریکا اخیرا تعرفه ۲۵ درصدی بر واردات فولاد و ۱۰ درصدی بر آلومینیوم کانادا و اروپا به اجرا در آورده است.
دفتر نمایندگی تجاری آمریکا موسوم به (USTR) نیز پیش تر فهرست جدیدی برای اعمال تعرفه ۲۵ درصدی بر روی ۱۳۰۰ کالای وارداتی دیگر از چین به ارزش ۵۰ میلیارد دلار منتشر کره بود.
شبک**۹۳۶۵**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دونالد ترامپ


بورس


جی پی مورگان

نظرات بسته شده است.