از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48012

89 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این بیانیه آمده است: مراسم روز جهانی قدس سال جاری به علت اقدام ناشایست و غیر قانونی رییس جمهوری آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی و انتقال سفارت خود به شهر قدس شریف و همچنین تصمیم دولت آمریکا برای رونمایی از طرح سازش موسوم به معامله […]

به گزارش خطرنگار، در این بیانیه آمده است: مراسم روز جهانی قدس سال جاری به علت اقدام ناشایست و غیر قانونی رییس جمهوری آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی و انتقال سفارت خود به شهر قدس شریف و همچنین تصمیم دولت آمریکا برای رونمایی از طرح سازش موسوم به معامله قرن از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: دولت آمریکا با سوء استفاده از بحران کنونی منطقه، اختلاف کشورها و همچنین اقدام های ناپسند برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی قصد دارد با تحمیل طرح سازش ترامپ موسوم به معامله قرن که در واقع با هدف تسلیم کردن ملت فلسطین، تشکیل دولت یهودی- صهیونیستی در قلب جهان اسلام و حذف موضوع بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی طراحی شده است، ملت فلسطین را به تسلیم وادار و به خیال باطل خودش قضیه فلسطین را نهایی کند.
«ملت قهرمان و آزاده فلسطین با روحیه سرشار از مقاومت و شرکت در تظاهرات مستمر بازگشت و تقدیم دهها شهید و صدها مجروح، با تمام توان مقابل این طرح خبیثانه و شیطانی سینه سپر کرده اند و موفق شده اند توجه و نظر افکار عمومی جهان را به فاجعه وخیمی که در سرزمین های اشغالی در حال جریان است جلب کنند و بار دیگر اثبات کنند که همچنان فلسطین و آزادی قدس اولویت اول جهان اسلام است».
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی، «تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم نامشروع وهمی اسرائیل توسط برخی کشورهای عربی» را تقبیح و با توجه به پیامدهای بزرگ راهپیمایی بازگشت بر «رویکرد مقاومت به عنوان ضامن آزادی فلسطین و قدس شریف» تاکید کرد.
به گزارش خطرنگار، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز چهاردهم خردادماه امسال همزمان با بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) تاکید کردند «به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال های گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد».
ایشان همچنین در پیامی خطاب به جوانان عرب منطقه گفتند: از هیمنه جبهه کفر نهراسید و به وعده نصرت الهی ایمان راسخ داشته باشید؛ حضور در این راهپیمایی و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطین، در واقع گامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر است.

سیام*۱۷۵۱*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*


سیاسی


قدس ۹۷


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی


طرح سازش ترامپ

نظرات بسته شده است.