از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47717

133 بازدید

عزیز فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: معارضات زمین یکی از مشکلات موجود بیمارستان ۲۳۸ تختخوابی یاسوج بوده که بخشی از این معارضات مربوط به کارکنان تعاونی تامین اجتماعی است.وی افزود: مشکل تامین حدود ۲ هکتار زمین برای ساخت پارکینگ طبقاتی این بیمارستان آموزشی و درمانی و همچنین رفع […]

عزیز فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: معارضات زمین یکی از مشکلات موجود بیمارستان ۲۳۸ تختخوابی یاسوج بوده که بخشی از این معارضات مربوط به کارکنان تعاونی تامین اجتماعی است.
وی افزود: مشکل تامین حدود ۲ هکتار زمین برای ساخت پارکینگ طبقاتی این بیمارستان آموزشی و درمانی و همچنین رفع اختلاف بین تامین اجتماعی ، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری یاسوج در این راستا ظرف مدت ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
فیلی تصریح کرد: پد هلیکوپتر، پارکینگ و سیستم فاضلاب از مهمترین مشکلات بیمارستان شهید جلیل یاسوج بوده و تا زمانی که این سه مشکل رفع نشود اجازه بهره برداری از این بیمارستان داده نخواهد شد.
وی ابراز داشت: ۲ پارکینگ عمومی و اختصاصی برای این بیمارستان باید در نظر گرفته شود.
فیلی ادامه داد: بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان و یکی از اقدام های ارزنده دولت تدبیر و امید افزون بر ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۴۰درصد عملیات ساخت بیمارستان شهید دکتر جلیل در ۲ سال گذشته صورت گرفته است.
بیمارستان شهید جلیل یاسوج در هشت طبقه دارای بخش LDR به تعداد هشت تخت، nicu به تعداد ۹ تخت، icu به تعداد ۱۴ تخت، ccu به تعداد ۱۴ تخت،post icu به تعداد ۱۰، post ccu به تعداد ۱۰ تخت، اورژانس به تعداد ۲۱ تخت، نوزادان سالم به تعداد ۲۳ تخت‌، بستری زنان و زیمان به تعداد ۴۷ تخت، بستری کودکان به تعداد ۴۸ تخت، بستری جراحی زنان ۴۸ تخت، بستری جراحی مردان ۴۸ تخت، اتاق عمل به تعداد ۹ تخت است.
امکانات درمانی این بیمارستان شامل ۸ اتاق عمل ،۸ اتاقldr ، یک اتاق عمل اورژانس، چهار بخش اصلی داخلی ،جراحی ،زنان و کودکان با امکانات تخصصی و فوق تخصصی رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، icu ، ccu و امکانات آموزشی از قبیل سالن آمفی تئاتر، کلاس های بالینی ، کتابخانه و پاویون جهت اقامت دانشجویان است.
بیمارستان درمانی و آموزشی ۲۸۳ تختخوابی یاسوج از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت نهم در سال ۱۳۸۵ بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع در مرحله بهره برداری است.
تاکنون اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این بیمارستان هزینه شده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل این طرح نیز حدود ۱۵۰ میلیارد ریال است.
امکانات تخصصی و فوق تخصصی پیش‌بینی شده در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی.تی اسکن، آزمایشگاه، سی.سی.یو و آی.سی.یو است.
۹۸۶۸/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


بیمارستان یاسوج


افتتاح


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.