از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47650

116 بازدید

شیخ محمد عقیل شیهک زهی روز دوشنبه به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل درگفت وگوبا خطرنگار، افزود: امام خمینی (س) مردم جهان را از خواب غفلت بیدار و راه سعادت به آنان نشان داد.وی خاطرنشان کرد: بر ما واجب است با هوشیاری در زیر سایه رهبری انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب […]

شیخ محمد عقیل شیهک زهی روز دوشنبه به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل درگفت وگوبا خطرنگار، افزود: امام خمینی (س) مردم جهان را از خواب غفلت بیدار و راه سعادت به آنان نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: بر ما واجب است با هوشیاری در زیر سایه رهبری انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب که به رهبری آن امام محقق شد، حفاظت و حراست کنیم.
امام جمعه اهل سنت جاسک تصریح کرد: یکی از شاخص‌هایی که در مورد امام (ره) مطرح می ‌شود بدعت شکنی بود زیرا در زمانی که دشمنان بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کرده بودند، امام راحل پرچم وحدت را بر افراشته و اعلام کرد شیعه و سنی برادر و برابرند.
شیهک زهی گفت: امام خمینی (ره) بر گردن همه ما و جهان اسلام حق دارد زیرا که بیداری اسلامی منطقه و بیداری انسانی در جهان، نشأت گرفته از اندیشه‌های ایشان است، پس بر ما واجب است با هوشیاری در زیر سایه رهبری انقلاب اسلامی از این دستاوردها حفاظت کنیم.
وی اضافه کرد : بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و همچنین زنده نگه داشتن یاد و نام امام بر ما واجب است و می بایست در تمام دوران خدمت این راه را یک وظیفه بدانیم.
شهر جاسک با ۵۸ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
۷۱۹۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


بندرعباس


جاسک

نظرات بسته شده است.