از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47202

109 بازدید

مراد زرهی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مهلت استقرار میز خدمت الکترونیکی نیز تا پایان آذرماه ۹۷ است که باید دستگاه های اجرایی بندرلنگه نهایت دقت و کیفیت در اجرای آن داشته باشند.وی بیان داشت: امسال باید تمام دستگاه های اجرایی بندرلنگه، فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها، بنگاه های اقتصادی، تشکل […]

مراد زرهی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مهلت استقرار میز خدمت الکترونیکی نیز تا پایان آذرماه ۹۷ است که باید دستگاه های اجرایی بندرلنگه نهایت دقت و کیفیت در اجرای آن داشته باشند.
وی بیان داشت: امسال باید تمام دستگاه های اجرایی بندرلنگه، فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها، بنگاه های اقتصادی، تشکل ها و سایر نهادها به شبکه دولت متصل شوند و نامه ها به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام شود.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندرلنگه، هدف از اجرای میز خدمت را ارایه خدمات سریع، به موقع و آسان به ارباب رجوع، ارتقای رضایت مندی ارباب رجوع و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به اداره ها، افزایش شفافیت و ارتقای سلامت اداری در دستگاه های اجرایی است.
زرهی اضافه کرد: یکی از معضلات جامعه، نارضایتی هایی است که در دستگاه های اجرایی به علت سردرگمی مردم و کندی اجرای وظیفه اداری، شکل گرفته است.
وی گفت: همه دستگاهای اجرایی موطفند تلاش کنند تا با استقرار میز خدمت واقعی، امور مردم را بدون واسطه انجام شود و از میزان نارضایتی ها کاسته شود.
میز خدمت یکی از ارکان عمومی حقوق شهروندی است که در نظام اداری طراحی شده و ابتکاری برای تحقق تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی مردم است.
شهرستان بندرلنگه با ۱۵۹ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


میزخدمت


فرمانداری


بندرلنگه

نظرات بسته شده است.