از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47190

91 بازدید

مهرداد لاهوتی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به نقش مهم دولت در جلوگیری از واردات بویژه کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور هست، افزود: اقتصاد مقاومتی بایستی در عمل تحقق یابد و اینگونه نباشد که بگوییم اقتصاد مقاومتی اما کالاهای قابل تولید در کشور را وارد کنیم.وی با […]

مهرداد لاهوتی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به نقش مهم دولت در جلوگیری از واردات بویژه کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور هست، افزود: اقتصاد مقاومتی بایستی در عمل تحقق یابد و اینگونه نباشد که بگوییم اقتصاد مقاومتی اما کالاهای قابل تولید در کشور را وارد کنیم.
وی با بیان اینکه مردم نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، ادامه داد: مردم با تغییر الگوی مصرف، حمایت و استفاده از کالای ایرانی می توانند در این ارتباط نقش آفرینی کنند.
لاهوتی کاهش واردات، توجه به تولید داخلی و حمایت از آن را در رفع مشکل بیکاری مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از راه های ساماندهی اقتصاد کشور، اصلاح وضعیت تولید و امکان تولید کالا در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: مردم نیز بایستی نسبت به کالای ایرانی و خرید آن تعصب داشته باشند که با تحقق این مهم، به اشتغال و تولید در کشور کمک می شود.
لاهوتی با اشاره به الگوی بالای مصرف در کشور در بخش های مختلف آب، برق، مصرف برنج، نان و … تاکید کرد: لازم است راهبردهایی برای جلوگیری از اسراف مدنظر قرار گیرد و همه با یک اراده جمعی در کاهش هزینه های غیرضروری و پرهیز از اسراف بکوشیم.
۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


اقتصاد مقاومتی


نماینده مجلس


گیلان

نظرات بسته شده است.