از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47032

67 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در بازدید از نمایشگاه توانمندی هنرمندان بوشهری درجمع خبرنگاران افزود: موفقیت هنرمندان این استان در عرصه های ملی و بین المللی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.وی یادآورشد:حمایت همه جانبه از هنر و هنرمندان از سوی مسئولان زمینه خلق آثار فاخر در بخش‌های مختلف استان بوشهر خواهد […]

به گزارش خطرنگار، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در بازدید از نمایشگاه توانمندی هنرمندان بوشهری درجمع خبرنگاران افزود: موفقیت هنرمندان این استان در عرصه های ملی و بین المللی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.
وی یادآورشد:حمایت همه جانبه از هنر و هنرمندان از سوی مسئولان زمینه خلق آثار فاخر در بخش‌های مختلف استان بوشهر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: هنر و بویژه هنر آئینی و سنتی همواره در بین مردم استان جایگاه خاصی داشته و این نشان از ظرفیت های ارزشمند هنر در بین مردان و زنان بوشهری است.
صفایی بوشهری اظهار داشت: شعر، شروه، موسیقی با کلام از جمله هنرهای رایج در استان بوشهر است که وجود آن در تمامی فضاهای عمومی و خانوادگی گواه بر نهادینه بودن هنر در تاریخ این استان است.
وی اظهار کرد: هنر زبان فاخر انسان برای ارائه یافته‌ها و داشته‌های هنرمند است که می تواند بعنوان یک رابطه منطقی بین هنرمند، آرمان‌ها، ارزش‌ها و یافته‌های جامعه پیرامونی واقع شود.
صفایی بوشهری گفت: هنر زیباترین، موثرترین و کارآمدترین شکل برای انتقال پیام است و از حیث تاثیرگذاری نیز هنر به مراتب تاثیرگذاری بالاتری نسبت به سایر بخش ها دارد.
نمایشگاه یک روزه توانمندی های هنرمندان بوشهری در مصلی نماز جمعه بوشهر گشایش یافته است.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنرمند


نمایشگاه


هنر آیینی

نظرات بسته شده است.