از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47017

114 بازدید

فرماندار آستارا شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی ها در فرمانداری این شهرستان به خبرنگار خطرنگار، گفت: صداقت، امانت داری، اخلاق اداری و اجتماعی از تکالیف مهم اصحاب روابط عمومی در خدمت رسانی به مردم است. یونس رنجکش افزود: دقت بالا و سرعت عمل در نحوه اطلاع رسانی باید به عنوان الگوهای […]

فرماندار آستارا شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی ها در فرمانداری این شهرستان به خبرنگار خطرنگار، گفت: صداقت، امانت داری، اخلاق اداری و اجتماعی از تکالیف مهم اصحاب روابط عمومی در خدمت رسانی به مردم است.
یونس رنجکش افزود: دقت بالا و سرعت عمل در نحوه اطلاع رسانی باید به عنوان الگوهای مهم ارتباطی در روابط عمومی ها باشد و با استفاده از فناوری مدرن به آن توجه شود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید مطلع ترین و آگاه ترین افراد به مسائل هر سازمان و نهاد باشند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت، آن سازمان را برای دستیابی به هدف های پیش بینی شده و رفع مشکلات مردم یاری کنند.
فرماندار آستارا بیان کرد: ادارات دولتی، اخبار و اطلاعات خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند تا مردم به صورت شفاف، دقیق و به روز در جریان امور قرار گیرند.
رنجکش با اشاره به اینکه شورای روابط عمومی های آستارا به عنوان نخستین شورا از این نوع در گیلان فعالیت خود را آغاز می کند، ادامه داد: این شورا باید با برنامه ریزی درست و دقیق، اعتماد سازی کند و فعالان این حوزه، هنر جذب و پاسخگویی مناسب به مخاطبان را داشته باشند.
در انتخابات شورای روابط عمومی های شهرستان آستارا قاسم خوش سیما، ایثار اکسیر، یوسف هدایتی، امین صدق نژاد و مژگان جوینده به ترتیب با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


سیاسی


شورای روابط عمومی


گیلان


آستارا

نظرات بسته شده است.