از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46861

91 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در بازدید از نگارخانه در دست احداث شهرستان دیلم افزود: ظهور و بروز هنر هنرمندان نیازمند تهیه امکانات زیر ساختی و فیزیکی است که می تواند به شکوفایی ، پیشرفت و شناسایی استعداد های آنان کمک شایانی کند.وی گفت: دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت وافری به […]

به گزارش خطرنگار، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در بازدید از نگارخانه در دست احداث شهرستان دیلم افزود: ظهور و بروز هنر هنرمندان نیازمند تهیه امکانات زیر ساختی و فیزیکی است که می تواند به شکوفایی ، پیشرفت و شناسایی استعداد های آنان کمک شایانی کند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت وافری به ایجاد زیرساخت های فرهنگی هنری مطلوب در کشور از جمله استان بوشهر داشته و در ۲ سال اخیر اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده است.
ماحوزی اظهارکرد: ایجاد فضاهای فرهنگی در هرمنطقه باعث غنی شدن فعالیت های فرهنگی هنری و ارتقای ظرفیت وپیشرفت خلق آثار هنری وکشف استعدادهای هنری می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر با ابراز خرسندی از وضعیت پیشرفت پروژه نگارخانه دیلم افزود: راه اندازی این نگارخانه می تواند در معرفی آثار هنرمندان این شهرستان نقش موثری داشته باشد.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.
۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنرمند


ارشاداسلامی


دولت

نظرات بسته شده است.