از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46682

129 بازدید

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار قضایی ایرنا،«مصطفی محبی» در جشن گلریزان ستاد مردمی دیه نمایندگی استان تهران در کتابخانه ملی یادآورشد که در سال ٩۵، تعداد ٨٠٠ زندانی جرایم غیرعمد در این استان از سوی ستاد دیه تهران و با کمک خیرین و شکات آزاد شدند. وی ادامه داد: از آغاز سال ٩٧ تاکنون، زمینه […]

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار قضایی ایرنا،«مصطفی محبی» در جشن گلریزان ستاد مردمی دیه نمایندگی استان تهران در کتابخانه ملی یادآورشد که در سال ٩۵، تعداد ٨٠٠ زندانی جرایم غیرعمد در این استان از سوی ستاد دیه تهران و با کمک خیرین و شکات آزاد شدند.
وی ادامه داد: از آغاز سال ٩٧ تاکنون، زمینه آزادی ٧٠ مددجوی جرایم غیرعمد فراهم شده است.
مدیرکل زندان های استان تهران با بیان اینکه افرادی به دلیل رفتار معارض قانون و غیرعمد اکنون در زندان هستند، ابراز امیدواری کرد بتوانیم با قدم های خیر این زندانیان را آزاد کنیم.
محبی توضیح داد: حبس این افراد دو سبب را به همراه دارد یکی اینکه از حیث روحی و روانی بر عده ای از افراد جامعه تاثیر منفی می گذارد و بدتر از آن، خانواده آنها تحت تاثیر قرار می گیرند.
وی افزود: وقتی سرپرست خانوار بالای سر خانواده است مشکلات بسیاری در زندگی وجود دارد وای به روزی که سرپرست به هر دلیلی نباشد.
به گزارش خطرنگار، ٧٩٢ زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبردار در زندان های استان تهران هستند که ١٨ نفر این افراد زن می باشند.
مدیرعامل ستاد دیه استان تهران نیز در این مراسم گفت: ۷۹۲ زندانی در زندان های استان تهران داریم که رقم بدهی آنها ۸۰ میلیارد تومان است و ۱۸ نفر از این زندانیان، زن هستند.
منوچهر رحمانی ادامه داد: ۱۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان سال گذشته و ۱۷ زندانی نیز در جشن گلریزان سال گذشته آزاد شدند.
مدیرعامل ستاددیه تهران، رقم بدهی یکهزارو ۶ زندانی جرایم غیرعمدی را که سال گذشته آزاد شدند، ١٣٠میلیارد تومان اعلام کرد.
شبد**اجتمام**٧٣٢٩ **۱۰۱۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


رئیس سازمان زندان ها


جشن گلریزان


آزادی زندانی

نظرات بسته شده است.