از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46679

95 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مهرداد بائوج لاهوتی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس موضوع صندوق های بازنشستگی را از دیگر مشکلات کشور دانست و افزود: اگر به داد این صندوق ها نرسیم در آینده به یکی از بحران‌های بزرگ کشور تبدیل می‌شود.نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مهرداد بائوج لاهوتی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس موضوع صندوق های بازنشستگی را از دیگر مشکلات کشور دانست و افزود: اگر به داد این صندوق ها نرسیم در آینده به یکی از بحران‌های بزرگ کشور تبدیل می‌شود.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغال از دیگر موضوعاتی است که امروز باید روی آن متمرکز شویم، متاسفانه یکی از اقدامات خوب مجلس که تاکنون دولت نتوانسته از آن بهره برداری کند، این است که مبلغ یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی گذاشتیم و مبلغ یک و نیم میلیارد دلار هم از بانک‌ها بگذارید که جمعا یازده هزار میلیارد تومان می‌شود.
وی با بیان اینکه متاسفانه از این یازده هزار میلیارد تومان تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان به دست مردم رسیده است، گفت: این فرصت خوب و ابتکار خوبی بود که مجلس ایجاد کرد، هم‌اکنون درصد بهره بانک ها بالا است، اما در اینجا ۶درصد سود را با بازپرداخت ۶ ساله تعیین کردیم، بنابراین دولت باید همکاری کند.
لاهوتی با بیان اینکه باید مانع از واردات بی مورد شویم، اضافه کرد: آمار دولت مبنی بر وجود ۱۲میلیارد دلار قاچاق غلط است، کما اینکه در شرایط کنونی ۲۵ میلیارد دلار قاچاق وجود دارد که باید از آن جلوگیری کنیم، همچنین مانع از ورود کالاهایی شویم که امکان تولید آن در کشور وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: ما بارها در همین صحن مجلس گفته ایم که زمین های شمال در حال تغییر کاربری است که این امر باعث می‌شود در سال‌های آینده محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را از سایر کشورها وارد کنیم.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سیاست‌های ارزی کشور غیرکارشناسانه است، با اینکه دولت نرخ ارز را ۴۲۰۰ تومان تعیین کرده‌ است اما هم بازار و هم دولت راه خود را می‌روند؛ دولت نمی‌تواند سیاست‌های بازار ارزی را نادیده بگیرد.
وی در پایان مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کرد و از مسئولان خواست تا نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.
سیام**۹۳۱۴**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


اشتغال


نطق


صندوق بازنشستگی

نظرات بسته شده است.