از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 45966

111 بازدید

محمدرضا اوجی، یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود:‌ تا کنون ۹ تیم خارجی و داخلی در رده بانوان و آقایان برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.وی اضافه کرد:‌ کشورهای ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ازبکستان، قرقیزستان و سه تیم از ایران آمادگی خود را برای حضور در این پیکارها اعلام کرده اند […]

محمدرضا اوجی، یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود:‌ تا کنون ۹ تیم خارجی و داخلی در رده بانوان و آقایان برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
وی اضافه کرد:‌ کشورهای ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ازبکستان، قرقیزستان و سه تیم از ایران آمادگی خود را برای حضور در این پیکارها اعلام کرده اند و این امکان وجود دارد تا شروع رقابت ها بر تعداد تیم ها افزوده شود.
اوجی ادامه داد: در نشستی که با حیدر علی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش و جوانان فارس داشتیم، او نیز اظهار کرد برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد ورزشی در شیراز هر گونه همکاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.
رئیس هیات ورزش ورزمی فارس بیان کرد: در سه سال گذشته با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس، شیراز میزبان چندین مسابقه در رشته های مختلف در سطح بین المللی بوده است و امیدواریم در این رشته هم میزبان خوبی برای کشور های شرکت کننده باشیم.
رشته پنچاک سیلات در قرن ۱۹ میلادی توسط مالایی ها راه اندازی شد و در قرن بیستم به سرعت توسعه یافت، در این رشته، ورزش و آموزه های اخلاقی توام با یکدیگر مورد توجه قرار می گیرد.
این رشته ورزشی، یک سیستم پیچیده از حرکات دفاعی و حمله ای است که بر اساس تنوعی از ضربات و حرکات دست، پا و همچنین مبارزه با سلاح را در بر می گیرد که شامل چاقو، چوب های بلند و کوتاه و شمشیر است.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


بین المللی


پنجاک سیلات

نظرات بسته شده است.