از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 45880

134 بازدید

عفت آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به اینکه کتاب های درسی و مذهبی بیشترین موضوع کتاب های اهدایی بوده است، افزود: در سال گذشته نیز ۱۰ هزار و ۴۴۵ جلد کتاب به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی ارومیه اهدا شده بود.وی با […]

عفت آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با اشاره به اینکه کتاب های درسی و مذهبی بیشترین موضوع کتاب های اهدایی بوده است، افزود: در سال گذشته نیز ۱۰ هزار و ۴۴۵ جلد کتاب به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی ارومیه اهدا شده بود.
وی با اشاره به وجود ۴۱۶ هزار و ۷۴ نسخه کتاب به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی در کتابخانه های این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۴ هزار و ۵۷ نفر عضو از خدمات فرهنگی شامل امانت کتاب و نرم افزار و نشست هایی مختلف با محوریت کتاب استفاده می کنند.
به گزارش خطرنگار، ۱۳ کتابخانه عمومی در شهرستان ارومیه از طریق امانت دادن منابع مختلفی نظیر کتاب، نشریه و نرم افزار به عموم مردم خدمت رسانی می کند.
دوره های ‘فبک’ /فلسفه برای کودک/، معرفی کتاب، قصه گویی، جمع خوانی، جلسه های با هم بخوانیم، آموزش کاردستی و نقاشی و همچنین به نمایش گذاشتن کتاب های موضوعی در مناسبت های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی این شهرستان است.
۷۱۲۹/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


فرهنگ کتابخوانی


اهدای کتاب


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.