از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 45864

125 بازدید

علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: سال گذشته دفترچه بیمه در مراکز درمانی سازمان اجتماعی کشور حذف و بجای آن نسخه الکترونیکی جایگزین شده است.وی اظهار کرد: با این اقدام، پرونده الکترونیکی برای مراجعه کنندگان تشکیل شده که روند ادامه درمان برای پزشک معالج بیش از گذشته تسهیل شده […]

علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: سال گذشته دفترچه بیمه در مراکز درمانی سازمان اجتماعی کشور حذف و بجای آن نسخه الکترونیکی جایگزین شده است.
وی اظهار کرد: با این اقدام، پرونده الکترونیکی برای مراجعه کنندگان تشکیل شده که روند ادامه درمان برای پزشک معالج بیش از گذشته تسهیل شده است.
محمدی، با اشاره به آمار نوبت دهی الکترونیکی مدیریت درمان از ابتدای سالجاری تا کنون افزود: اخذ نوبت از طریق سامانه USSD اپلکشن تلفن همراه رایگان بوده اما پذیرش های تلفنی گویا در ۲ ماه گذشته همچنان ۶۶ درصد موارد را به خود اختصاص داده است.
وی، کاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان، کاهش هزینه های زائد، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، دقت و سرعت ارائه خدمات ، کاهش خطاهای عمد و غیر عمد و رضایتمندی بالای مراجعین را از مزایای استفاده از سیستمهای الکترونیکی ذکر کرد.
به گفته این مسئول، بیمه شدگان و شهروندان می توانند از طریق سامانه USSD و با کد دستوری *۱۴۲# از طریق تلفن های همراه نسبت به دریافت نوبت از تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان و کشور اقدام کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار نفر معادل ۳۲ درصد از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی از طریق سامانه USSD کد دستوری از مراکز درمانی نوبت دریافت کردند.
وی بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر معادل ۶۶ درصد نیز در این مدت توانستند از طریق تلفن های گویا نوبت گرفته و بیش از ۲ درصد نیز بصورت اینترنتی نوبت اخذ کرده و برای مداوا به مراکز درمانی مراجعه کردند.
محمدی افزود: ساعت های پیک اخذ نوبت از ساعت هفت الی ۱۰ هر روز صبح اعلام شده و بیمه شدگان زنجانی با دانلود و نصب اپلکیشن تامین از سایت www//dzanjan.tamin.ir به آسانی می توانند نوبت مورد نیاز خود را از تمامی مراکز درمانی و تخصص ها در شیفت های صبح و عصر و شب دریافت کنند.
وی خاطر نشان کرد: کانال های نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از ۲به ۴ کانال افزایش یافته که این مهم از برنامه های خدمات میز خدمت الکترونیکی و در راستای حقوق شهروندی است.
به گزارش خطرنگار، علاقمندان برای اخذ نوبت از طریق سایت اینترنتی نیز با مراجعه به نشانی nobat.dzanjan.tamin.ir اقدام کنند.
۷۳۲۰/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


تامین اجتماعی زنجان


مراکز طرف قرار داد


الکترونیکی

نظرات بسته شده است.