از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 45247

244 بازدید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سید مصطفی موسوی از مجریان قدیمی صدا و سیما بود که بیشتر به اجرای برنامه های مذهبی می پرداخت.موسوی در سال ۱۳۴۰در اهواز به دنیا آمد و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود. او یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به فعالیت‌های اش در […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سید مصطفی موسوی از مجریان قدیمی صدا و سیما بود که بیشتر به اجرای برنامه های مذهبی می پرداخت.
موسوی در سال ۱۳۴۰در اهواز به دنیا آمد و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود.
او یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به فعالیت‌های اش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی بازنشسته شد.
اجرای برنامه‌هایی چون «کوی محبت» و «خدایی که در این نزدیکی است» در کنار تهیه کنندگی، از مرحوم موسوی در عالم اجرا به یادگار مانده است.
موسوی که مدتی نیز مدیر پخش شبکه ۳ سیما بود، از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود.
مراسم تشییع مرحوم سید مصطفی موسوی صبح جمعه چهارم خرداد از مقابل منزلش واقع در سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به چهار راه سرو، انتهای خیابان شکوفه، مجتمع مسکونی گلها، بلوک ۱۲ به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می شود.
فراهنگ **۳۰۰۹ **۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


فوت


مجری


موسوی

نظرات بسته شده است.