از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 45091

94 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «اسماعیل جبارزاده» در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع کارکنان وزارت کشور گفت: تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه همانند سال های دفاع مقدس می تواند انقلاب را از آسیب دشمنان ایران اسلامی حفظ کند؛ این عوامل لازمه مقاومت در برابر دشمنان […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «اسماعیل جبارزاده» در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع کارکنان وزارت کشور گفت: تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه همانند سال های دفاع مقدس می تواند انقلاب را از آسیب دشمنان ایران اسلامی حفظ کند؛ این عوامل لازمه مقاومت در برابر دشمنان انقلاب است.
معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: سوم خرداد ( سالروز آزادی خرمشهر) روزی است که رزمندگان به فرماندهی امام خمینی(ره) اراده کردند تا بخشی از خاک مقدس میهن اسلامی را باز پس گیرند.
جبارزاده افزود: در آن شرایط اوضاع متفاوت از شرایط امروز کشور بود؛ با اینکه اکنون مشکلات و دشمنانی داریم، اما اگر به آن دوران باز گردیم خواهیم دید که در آن روزها کل دنیا بسیج شده بودند که جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب را از بین ببرند و کشوری نبود که در این جنگ، علیه ایران مشارکت نداشته باشند. در مقابل مردمی تازه انقلاب کرده،‌ با امکانات محدود بدون سازمان و نهادهای مستقر، تنها با تکیه بر خود، آرمان های انقلاب و با فرماندهی حضرت امام توانست در مقابل دشمنان مقاومت کنند و به این ترتیب مردم ما ۸ سال در برابر کل دنیا ایستادند.
وی افزود: اگر علل پیروزی ملت ایران را در جنگ تحمیلی مد نظر قرار دهیم، قطعا همان علل می تواند به مقاومت امروز ما در برابر استکبار جهانی کمک کند.
معاون وزیر کشوراظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی، مردم از همه قومیت ها و شهرها، با هر زبان و مسلکی، همه در قالب سپاه اسلام بسیج شده بودند و به عنوان رزمندگان انقلاب اسلامی در جبهه ها حضور می یافتند؛ همه تنها یک هدف را دنبال می کردند و آن دفع دشمن و آزادی خاک جمهوری اسلامی از زیر چکمه متجاوزان بود.
جبارزاده گفت: اگر امروز را با شرایط زمان جنگ تحمیلی مقایسه کنیم، خواهیم دید که شرایط بسیار متفاوت است، گرچه امروز هم دشمنان و مشکلاتی در کشور داریم، اما در مقایسه با آن دوران بسیار کمتر شده است. اگر در آن زمان همه قدرت های شرق و غرب در دنیا علیه ما بسیج بودند، امروز می توانیم بگوییم تنها تعدادی از کشورهای دنیا در مقابل ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: اگر در آن زمان و با آن حجم از مشکلات مردم توانستند در برابر دشمنان پیروز شوند امروز هم قطعا برای عبور از مشکلات می توانیم به همان عوامل پیروزی در آزادی خرمشهر روی آوریم.

** تولید محتوا برای دفاع از انقلاب و کشور وظیفه همه ماست
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه افراد بسیار زیادی از جامعه دل در گرو نظام و رهبری و آرمان های انقلاب دارند، گفت: هنوز در نیمه راه انقلاب اسلامی هستیم و اکنون زمان جدا شدن مردم از همدیگر نیست.
جبارزاده تاکید کرد: امروز هیچ راه و چاره ای نیست مگر اینکه باز همان عواملی که در انقلاب موجب پیروزی ملت شد، را سرلوحه کار خود قرار دهیم. تا زمانی که روحیه وحدت، همدلی و صمیمیت ایجاد نشود یارای مقابله با مشکلات را نخواهیم داشت.
جبارزاده گفت: همان نقشی که در آزادسازی خرمشهر داشتیم، باید امروز هم برای دفاع از انقلاب و نظام داشته باشیم و نگوییم که من به عنوان یک فرد چه نقشی می توانم داشته باشم؟ در جنگ هم همان یک نفرها جمع شدند و موجب پیروزی ملت شدند.
وی در پایان تاکید کرد:‌ فقط خواننده و شنونده اخبار نباشیم. تولید محتوا برای دفاع از انقلاب و کشور وظیفه همه ماست، باید با روحیه همدلی و برادری رسالت خود را در قبال میهن و انقلاب اسلامی انجام دهیم .
سیام**۳۰۷۰**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


وحدت و همدلی


وزارت کشور


آمریکا

نظرات بسته شده است.