از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44879

213 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، ششمین قسمت از این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین مروی که امروز به روی آنتن می رود به پخش سینمایی «او یک فرشته بود» به کارگردانی بهروز افخمی و تحلیل این مجموعه تلویزیونی خواهد بود.او یک فرشته بود جزو اولین سریالهای ماه رمضانی سیما بود که […]

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، ششمین قسمت از این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین مروی که امروز به روی آنتن می رود به پخش سینمایی «او یک فرشته بود» به کارگردانی بهروز افخمی و تحلیل این مجموعه تلویزیونی خواهد بود.
او یک فرشته بود جزو اولین سریالهای ماه رمضانی سیما بود که به حوزه و حریم مسایل ماورایی می پرداخت.
«سی سریال» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که عصرهای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

**«خرمشهر» در گرامیداشت ۳ خرداد
شبکه چهار سیما همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سی و ششمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش ویژه برنامه «خرمشهر» این مناسبت را پاس می دارد.
این ویژه برنامه کاری از گروه سیاسی است که تهیه کنندگی آن را بهرام فرزام راد بر عهده دارد.
در این ویژه برنامه ۳۰ دقیقه ای که سوم خرمشهر ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود، چگونگی عملکرد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل ارتش رژیم بعث از زبان رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در شهر خرمشهر بازگو می شود.

**«مهمانخانه» دریچه ای به زندگی هنرمندانه خانواده های ایرانی
برنامه «مهمانخانه» به تهیه ‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد.
این برنامه که هر روز از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود، میزبان هنرمندان در رشته های مختلف است.
محسن دائی نبی هنرمند خوشنویس، شاعر و خواننده مهمان امروز این برنامه به مجری گری امیرحسین مدرس است.
مدرس در این برنامه با دائی نبی در خصوص آثارش و همچنین ترجمه مناجات امیرالمومنین (ع) به شعر گفتگو می کند.
دایی نبی نخستین آلبوم موسیقی خود را با پدرام درخشانی در حوزه هنری با نام «آخرین غزل رومی» منتشر کرد. آلبوم «گمان» دومین اثر اوست که در زمینه موسیقی عرفانی ساخته شده و «محسن دایی نبی» از اشعار مولانا و حافظ در قطعات آن بهره گرفته است.
فراهنگ**۳۰۰۹ ** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


تلویزیون


رمضان


شبکه ۴

نظرات بسته شده است.