از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44785

161 بازدید

به گزارش سه شنبه خطرنگار، به نقل از سایت پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلفی از شهرستان بندرماهشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات […]

به گزارش سه شنبه خطرنگار، به نقل از سایت پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلفی از شهرستان بندرماهشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات گسترده، ۲ سارق حرفه ای را که در سطح شهرستان اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به ۲۷ فقره سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
به گزارش خطرنگار، اخیرا نیز سرهنگ اصلاحی از انهدام باند سارقان منزل با ۴۳ فقره سرقت در بندرماهشهر خبر داده بود که با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی باند سه نفره سارقان منزل شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر شدند.
۹۸۵۸/۷۱۶۵/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


نیروی انتظامی


بندرماهشهر


سرقت

نظرات بسته شده است.