از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44447

114 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیده فاطمه ذوالقدر در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز این کمیسیون، ۳ طرح در دستور کار بود. نخست بررسی طرح ساماندهی معابر مرزی (معابر کولبری و ته لنجی) که ماده ۸ این طرح به این کمیسیون ارجاع داده شده بود، اما رای لازم را […]

به گزارش خطرنگار، سیده فاطمه ذوالقدر در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز این کمیسیون، ۳ طرح در دستور کار بود. نخست بررسی طرح ساماندهی معابر مرزی (معابر کولبری و ته لنجی) که ماده ۸ این طرح به این کمیسیون ارجاع داده شده بود، اما رای لازم را نیاورد و رد شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستور کار دوم کمیسیون، بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران بود که برخی اعضای کمیسیون درباره تشکیل آن اخطار قانون اساسی آوردند و این طرح نیز رد شد.
این نماینده مجلس در دوره دهم ادامه داد: دستور کار سوم کمیسیون، بررسی طرح اجرای اصل بیست و هفتم قانون اساسی درباره برگزاری تجمعات بود که کلیات آن به دلیل داشتن اخطار قانون اساسی رد شد.
به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز، هر ۳ طرحی که در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت بدلیل نیاوردن رای لازم، رد شدند.
سیام*۳۰۶۱*۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


ذوالقدر


کولبری

نظرات بسته شده است.