از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 44191

143 بازدید

به گزارش خطرنگار، «حسین امیرعبداللهیان» عصر امروز – شنبه – در دیدار «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با اشاره به تبعات شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا گفت: زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست.دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به نقش مخرب […]

به گزارش خطرنگار، «حسین امیرعبداللهیان» عصر امروز – شنبه – در دیدار «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با اشاره به تبعات شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا گفت: زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست.
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به نقش مخرب آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد و حمایت مالی از گروه های تروریستی گفت: عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی هستند که به بحران افزایی و خشونت طلبی در منطقه ادامه می دهند.
امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه نگرش جمهوری اسلامی ایران به فلسطین همه جانبه و برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در ادامه با اشاره به وقوع برخی تحولات در منطقه خاطرنشان کرد: ترامپ دچار توهم شده است و اظهارات نسنجیده وی در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف حقوق بین الملل است که به شعله ور کردن انتفاضه و بازگشت به سرزمین اصلی خواهد انجامید.
امیرعبداللهیان فجایع انسانی در نوار غزه را وحشتناک خواند و افزود: هدف قرار دادن مردم بی دفاع در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی نشان از عدم پایبندی این رژیم به قوانین بین المللی است که خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزاری نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس اسلامی با حضور نمایندگان ۲۲ کشور در تهران و نشست سران کشورهای اسلامی در ترکیه را نشان اتحاد کشورهای اسلامی در برابر زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس دانست.
وی افزود: کشورهای اسلامی باید در عمل، صهیونیست ها را به عقب برانند و طرح عادی سازی روابط عربستان و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان مردم فلسطین و قدس شریف است.

** خالد قدومی: به مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی برخاسته ایم
«خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران نیز در این دیدار موضع گیری رئیس جمهور آمریکا را سبک سرانه خواند و گفت: ما با مقاومت به مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی برخاسته ایم. وجود ۶۲ شهید در راهپیمایی بازگشت به سرزمین اصلی آن هم در یک روز، گوشه ای از جنایاتی است که ماهیت واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.
به گزارش خانه ملت، خالد قدومی با قدردانی از مقام معظم رهبری، دولت و مردم ایران در حمایت از فلسطین اظهار داشت: سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، تداوم محاصره انسانی غزه و شهرک سازی مایه تاسف است.

به گزارش خطرنگار، همزمان با اجرایی شدن دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال سفارت آن کشور از تل آویو به قدس در روز (دوشنبه) گذشته، فلسطینیان پس از گذشت یک ماه و نیم از تظاهرات خود با نام «راهپیمایی بازگشت» که از ۱۰ فروردین ماه ۹۷ برگزار شده است، اعتراضات شان را با قوت بیشتری ادامه دادند واعتصاب و تظاهرات این مناطق را فراگرفت.
راهپیمایی مردم فلسطین در سالگرد ‘روز نکبت’ ( اشغال فلسطین توسط صهیونیستها) در غزه و کرانه باختری از ظهر (سه شنبه) هفته گذشته نیز آغاز شد؛ در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایان فلسطینی در همان روز در نوار غزه ۶۲ تن شهید و حدود سه هزار نفر دیگر مجروح شدند.
سیام**۳۰۷۰**۱۴۴۹

انتهای پیام /*


سیاسی


انتفاضه


بیت المقدس


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.