از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43840

153 بازدید

دبیر هیات ورزش های جانبازان ومعلولان گلستان روز چهارشنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت: اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان از سوم خرداد ماه در مازندران آغاز می شود و زهرا دانای طوس تنها گلستانی دعوت شده به این اردوی آماده سازی است. علیرضا خراسانی اظهارکرد: این اردو تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و ملی پوشان […]

دبیر هیات ورزش های جانبازان ومعلولان گلستان روز چهارشنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت: اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان از سوم خرداد ماه در مازندران آغاز می شود و زهرا دانای طوس تنها گلستانی دعوت شده به این اردوی آماده سازی است.
علیرضا خراسانی اظهارکرد: این اردو تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و ملی پوشان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات پارآسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی هلند آماده می شوند.
زهرا دانای طوس نخستین زن در تاریخ ورزش استان گلستان است که حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک را تجربه کرده است.
این بانوی ملی پوش در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به همراه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران به مقام پنجم دست یافت.
به گفته خراسانی؛ همچنین پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان‌ و معلولین برای شرکت درمسابقات پارآسیایی جاکارتا و جهانی هلند با حضور پنج گلستانی درحال برگزاری است.
آرش خرمالی، محمد نعمتی، احمد ایری، آرش قره قاپلو به عنوان ورزشکارو فرشید عاشوری به عنوان سرپرست تیم ملی در این اردو که امروز به پایان می رسد، حضور دارند.
مسابقات جاکارتا ، سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از رقابت های گوانگ ژو و اینچئون؛ مرداد ماه سال ۹۷ در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی؛ راه آورد ورزشکاران مرد گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود.
۳۰۹۱/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


ورزش


پارآسیایی


والیبال نشسته


گلستان

نظرات بسته شده است.