از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43822

148 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، سید مناف هاشمی در آئین پایانی سومین المپیاد ورزشی گلستان اظهار کرد: این استان ظرفیت و امکان برگزاری ۱۰ مسابقه بزرگ ورزشی و بین المللی را دارد. وی افزود: با روسای فدراسیون‌های کشتی، بسکتبال و شطرنج مذاکراتی انجام و قول مساعد دادند تا استان گلستان میزبان مسابقات بزرگ در این […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، سید مناف هاشمی در آئین پایانی سومین المپیاد ورزشی گلستان اظهار کرد: این استان ظرفیت و امکان برگزاری ۱۰ مسابقه بزرگ ورزشی و بین المللی را دارد.
وی افزود: با روسای فدراسیون‌های کشتی، بسکتبال و شطرنج مذاکراتی انجام و قول مساعد دادند تا استان گلستان میزبان مسابقات بزرگ در این سه رشته باشد.
استاندار گلستان همچنین با قدردانی از کسانی که در مسیر استعدادیابی ورزشکاران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تلاش دارند، اضافه کرد: وی گفت: انتظارات ما متفاوت است ودر تمام زمینه های ورزشی نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.
به گفته وی؛ وضعیت ورزش کشور و استان امروز باید بهبود یابد و سرانه ورزشی ارتقا پیدا کند.
به گزارش خطرنگار، دراین رقابت‌ها شهرستان گرگان با کسب ۳۹ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۲۷ مدال برنز اول شد، گنبدکاووس با کسب ۳۰ مدال طلا، ۳۴ نقره و ۲۵ برنز در جایگاه دوم و بندرترکمن با کسب ۱۸ مدال طلا، ۱۷ نقره و ۱۴ برنز در جایگاه سوم ایستاد.
علی‌آبادکتول، کردکوی، آق‌قلا، بندرگز، گالیکش، کلاله، رامیان، آزادشهر، گمیشان، مینودشت و مراوه تپه به ترتیب مقام های بعدی را کسب کردند.
در جدول نهایی مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران بخش‌های تابعه در این دوره از رقابت‌ها، کمالان با کسب پنج مدال طلا، ۶ نقره و هشت برنز در جایگاه نخست و بهاران با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم و نوکنده با سه مدال نقره و ۶ برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان با حضور ورزشکاران در ۲ بخش پسران و دختران در رشته‌های والیبال، بسکتبال، دو و میدانی، ژیمناستیک، کشتی آزاد، تکواندو، کاراته، تنیس روی میز، فوتبال (پسران) و فوتسال (دختران) برگزار شد.
۷۳۳۳/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


ورزش


المپیاد


استاندار


گلستان

نظرات بسته شده است.