از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43677

78 بازدید

مسعود عطایی‌ نژاد، سه‌شنبه به خطرنگار، اظهار داشت: پس از برگزاری پنج دوره موفقیت آمیز گرامیداشت هفته روابط عمومی و استقبال فعالان این عرصه از برپایی این دوره ها، بر آن شدیم که ششمین دوره را با محور قرار دادن نقش روابط‌ عمومی‌ها در ارایه راهکارهای نظری و عملی برای حل مشکلات و معضلات روز […]

مسعود عطایی‌ نژاد، سه‌شنبه به خطرنگار، اظهار داشت: پس از برگزاری پنج دوره موفقیت آمیز گرامیداشت هفته روابط عمومی و استقبال فعالان این عرصه از برپایی این دوره ها، بر آن شدیم که ششمین دوره را با محور قرار دادن نقش روابط‌ عمومی‌ها در ارایه راهکارهای نظری و عملی برای حل مشکلات و معضلات روز کشور، برگزار کنیم.
وی شعار امسال این هفته را ‘روابط‌ عمومی، تفاهم، تعامل، مسئولیت اجتماعی’ بیان و اظهار داشت: نخستین روز از هفته روابط عمومی که مصادف با بیست و هفتم اردیبهشت است، با عنوان روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – کالای ایرانی نامگذاری شده است.
رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت: دومین روز از هفته روابط عمومی (بیست و هشتم اردیبهشت) به نام روابط‌ عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – آب نام گرفته و سومین روز به عنوان روابط ‌عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – محیط‌زیست و روز چهارم هم روابط ‌عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – شبکه‌های اجتماعی نامگذاری شده است.
عطایی‌نژاد ادامه داد: سی و یکم اردیبهشت که مصادف با پنجمین روز از این رویداد است، روابط‌ عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – سلامت، نامیده شده است.
او گفت: ششمین روز از هفته روابط عمومی که همزمان با نخستین روز از خردادماه است، با موضوع بهینه‌سازی الگوی رفتاری – کتاب‌ و کتابخوانی تدوین شده است و‌ آخرین روز به موضوع روابط ‌عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – ارتباطات اختصاص دارد.
وی، به پاره ای از ویژه ‌برنامه‌هایی که برای پاسداشت هفته روابط عمومی تدارک دیده شده اشاره و بیان کرد: برپایی
چهارمین نشست روابط عمومی و رسانه، دیدار با کارآفرینان استان فارس، بازدید از مدرسه طبیعت ژاهو، بازدید از آکادمی تیراندازی قهرمان جهان، ساره جوانمردی و تجلیل از این ورزشکار مدال‌آور از جمله این برنامه هاست.
عطایی نژاد ادامه داد: همچنین بازدید از مرکز اسناد ملی و خوانش کتاب ‘روابط عمومی چیست’، برگزاری میزگرد تخصصی روابط عمومی و دیدار با مقامات استانی و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های ششمین هفته روابط عمومی است.
وی، از فعالان عرصه روابط ‌عمومی نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی درخواست کرد برای حضور در این برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۳۱۳۶۵۱۷ تماس بگیرند.
روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
۷۳۷۵ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


ارتباطات


هفته روابط عمومی


ششمین دوره


فارس

نظرات بسته شده است.