از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43554

185 بازدید

به گزارش سه شنبه خطرنگار، به نقل از تارنمای صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل»، دفتر کالون در بیانیه ای اعلام کرد: دو طرف در مورد تحریم های اقتصادی علیه ایران پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای صحبت کردند.وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه برجام «خطری واقعی علیه اسرائیل» بود، خروج آمریکا از آن […]

به گزارش سه شنبه خطرنگار، به نقل از تارنمای صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل»، دفتر کالون در بیانیه ای اعلام کرد: دو طرف در مورد تحریم های اقتصادی علیه ایران پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای صحبت کردند.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه برجام «خطری واقعی علیه اسرائیل» بود، خروج آمریکا از آن را «شجاعانه» خواند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه هفته گذشته همسو با اقدامات ضدبرجامی رژیم صهیونیستی از برجام خارج شد و گفت که تحریم ها علیه ایران را بر می گرداند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه دخالت های خود در روند اجرای برجام گفته بود که این توافق «لغو یا اصلاح» شود.
کالون با اشاره به روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت که با روی کارآمدن دولت ترامپ همکاری دو طرف «به طرز قابل توجهی افزایش یافته است» و از انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس ابراز خرسندی کرد.
ترامپ در آذرماه سال گذشته بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و دستور انتقال سفارت آمریکا به این شهر را صادر کرد. این انتقال روز دوشنبه طی مراسمی انجام شد.
منوچین انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را اتفاقی «تاریخی» خواند.
در مراسم انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس حدود هشتصد نفر از جمله منوچین، جرد کوشنر داماد ترامپ، ایوانکا ترامپ همسر کوشنر، جان سالیوان معاون وزیر خارجه آمریکا و جیسون گرینبلات فرستاده ویژه آمریکا به مذاکرات بین المللی حضور داشتند.
نتانیاهو و روون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی هم در این مراسم حاضر شدند.
همزمان با این مراسم، فلسطینی ها دست به تظاهرات گسترده زدند که در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به آنها دستکم ۵۸ نفر شهید و دو هزار و ۷۷۱ نفر نیز زخمی شدند.
این تحولات با محکومیت جهانی مواجه شد. ترکیه و آفریقای جنوبی در اعتراض به کشتار فلسطینی ها سفرای خود را از رژیم صهیونیستی فراخواندند.
شبک**۹۴۲۳**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


سیاسی


برجام ۹۷


منوچین


رژیم صهیونیستی

نظرات بسته شده است.